לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Beautiful Life=]


החיים נהדרים כשאת\ה בן\בת 15!!=] החיים כל כך יפים שאפילו החלום הכי טוב ניראה לעומתם כמו סיוט=]=]

Avatarכינוי:  Mc Homya4ok=D

בת: 30

ICQ: 301834019 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

סתם שאלון עליי:]


 
שם: נינה
תאריך לידה:14.11.93
מקום מגורים: בת-ים סיטי 

שיר אהוב: אממ לא יודעת יש הרבה

זמר אהוב: אין

 זמרת אהובה: אין

הדבר הכי אהוב עליך: לבלות עם חברים

הדבר הכי שנוא עליך: להיות חולה בחופש

מה את לא יכולה לסבול: אנשים שאומרים שהם אוהבים ולא מתכוונים לזה><"

האם אי פעם שתית אלכוהול? יאפ

האם אי פעם עברת על החוק? ניראה לי

האם אי פעם נשבר לך הלב? אגא

האם אי פעם עשית משהו שלא רצית לעשות?  כן..~.~

האם אי פעם הצטערת על משהו שעשית? לא,אני לא מיצטערת על שום דבר כי הכל לטובה:]

האם אי פעם בכית על מישהו? אהא

האם אי פעם בכית על מישהי? כה

האם אי פעם שברת למישהי את הלב? יש מצב 

האם אי פעם אמרת אני אוהבת אותך והתכוונת? אני לא אומרת ת'מילים האלה בלי להתכוון

  האם אי פעם אמרת אני אוהבת אותך ולא  התכוונת?אף-פעם

האם אי פעם שיקרת? אוליי..טוב נו כן 

 האם אי פעם בגדת במישהו / מישהי ?לא איכככ בגידות

האם אי פעם התאכזבת בגלל מישהי/משהו ? כן

האם אי פעם נפגעת בגלל מישהי/משהו ? מי לא?

האם אי פעם פגעת במישהו בכוונה ?לא ניראה לי או שכה לא יודעת

האם אי פעם התחרטת על משהו ? לא

 

גובה: מטר 58  

מידת נעלים: 35 וחצי,36

פריסינג: לא מרשים לי

קעקועים: לא

 

ב24 שעות האחרונות בכית? נופ

ב24 שעות האחרונות צחקת? אהא

 ב24 שעות האחרונות חיבקת מישהו? ניראה לי 

 ב24 שעות האחרונות עשית שטויות? תלוי למה אתם קוראים שטויות

ב24 שעות האחרונות רבת עם מישהו? לא ולא רוצה

ב24 שעות האחרונות קנית משהו? כן אבל קצת יותר מ-24 שעותXD

האדם האחרון שהתקשר: אח שלי

האדם האחרון שדיברת איתו: ג'ניה באייסי 

 

הסטייה שלי היא:אמממ לאכול כפיות 

תכונות טובות שלך: אני חמודה..סתם לא יודעת

תכונות רעות שלך: לא יודעת תגידו אתם

 

האם פרצת לאייסיקיו של מישהו? לא אני חמודה

האם צחקת על מישהו בעל מום? לא

האם גנבת משהו במכולת? ניראה לי כשהייתי קטנה

יש משהו שחשוב לך יותר מהחיים שלך? אגא

שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה? לא

הפרת הבטחה שהבטחת ? לא זוכרת ואם כה אז מזמן

השתכרת עד אבדן חושים ? לא אבל השתכרתי

 

 מה צבע החדר שלך? לבן

באיזה בושם אתה משתמש: איזשהו שאני לא זוכרת את שמו

אתה אוהב לענוד תכשיטים :אממ לפעמים

 מהו הדבר הרשע ביותר שעשית?:אין לי מושג

 באיזה גיל לדעתך צריך לקיים יחסי מין פעם ראשונה? הגיל הכי נורמאלי 15-16 אבל תכלס כל אחד ומתי שבאלו

 
מתי הייתה הפעם האחרונה ש..: התנשקת? יום ראשון ניראלי
עישנת? יום שני נרגילה
שתית משקה אלכוהולי?יום שני
 
היום: באיזו שעה התעוררת ?11
מה/מי העיר אותך? אחי התקשר אליי
מה היה הדבר הראשון שאמרת?הלו
מה היה הדבר הראשון ששמעת?נינה מה את עושה(ברוסית)
מה היה השיר הראשון ששמעת? הצילצול שלי
איזה כיתה את:ט'
את חושבת שאת צבועה ? לא
את חושבת שאת קרצייה?לפעמים
את חושבת שאת עקשנית?  כשצריך
את אוהבת את עצמך? אם לא אני מי יאהב אותי?
 
בנאדם ש: שונא/ת:לא מצליחה לחשוב על אף-אחד
 אוהב/ת:את מקסיק^^ 
 מתגעגע/ת אליו ?:מקסיק:(
 
יש לך פלאפון? יאפ
איזה צלצול יש לך:קרסיביה ג'יזן של בנדרוס
איזה רקע יש לך בשולחן עבודה? אממ משהו ירוק עם שחורXD
את רוצה להיות זמרת?לא
את רוצה להיות שחקנית?לא
אם הייתה סידרת ריאליטי והיו מזמינים אותך,היית משתתפת? אולי
אמרו לך פעם שאוהבים אותך? כןן:]
כשאת אומרת אני אוהבת אותך את מתכוונת לזה ?כן תמיד
איפה אתה רוצה פירסינג?טבור:[
 אם היית מוצאת מיליון שקל מה היית עושה ?קונה בגדים נעליים איפור..מתנות
את שומעת מוסיקה עכשיו? כן
מה התוכנית האחרונה שראית? לא יודעת איזה שהי תוכנית ילדים עם אחיינים שלי

 

האם אי פעם... הרגשת שאתה עומד למות? כה כשהיה לי חום ממש גבוה

רצית להתאבד אבל לא היה לך אומץ? ת'אמת כה

שאבת אבק בלי שביקשו ממך? כן

בנית טירה מחול? כן וגם עכשיו באלי

 הצטלמת בעירום ? לא אוליי בעתיד

היית במקום שהיית מוכנה לשלם 1000 שקל כדי שאף אחד לא ידע שהיית בו? לא שזכור לי

נהגת במכונית? עדיין לא

סיכנת את חייך עבור מישהו אחר? לא הייתה לי הזדמנות

נכתב על ידי Mc Homya4ok=D , 25/12/2008 13:55  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mc Homya4ok=D ב-8/1/2009 21:03



3,461

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMc Homya4ok=D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mc Homya4ok=D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)