לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Beautiful Life=]


החיים נהדרים כשאת\ה בן\בת 15!!=] החיים כל כך יפים שאפילו החלום הכי טוב ניראה לעומתם כמו סיוט=]=]

Avatarכינוי:  Mc Homya4ok=D

בת: 30

ICQ: 301834019 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

עידכון באמצע הלילה=]


שלום אנשנושים מה קורה?!

אצלי הכל פשוט נהדר..

ושוב הדברים שאני עוברת מוכיחים לי עד כמה שהחיים יפים,לא משנה כמה פעמים אני אפול אני תמיד אקום על הרגליים:)

ולא משנה מה יקרה בסוף יהיה טוב למרות שזה נישמע פטתי זה נכון!!

טוב עכשיו 1 בלילה ואין לי מה לספר אז אני סתם אשים כמה עובדות מעניינות על מיןP:

  • במהלך מגע מיני אנחנו שורפים כ-100 קלוריות.
  • כפית ממוצעת של שפיכת גבר מכילה כ-5 עד 7 קלוריות.
  • האשך השמאלי בדרך כלל תלוי מעט נמוך מעמיתו הימני. אצל השמאליים המצב לרוב הפוך.
  • נשיקה צרפתית ממושכת יכולה גם להרוות צמא, נשיקה צרפתית שנמשכת כדקה שורפת כ-26 קלוריות.
  • במהלך המשחק המקדים שדי האישה יכולים לגדול בכ-25%.  
  • המילה 'וניל' מקורה ביוונית, שבה פירושה נרתיק האישה (ואגינה). זאת משום שתרמילו של צמח הווניל דומה לאיברי המין הנשיים החיצוניים.
  • וכן זה לא אני המצאתי אבל בכל זאת זה ממש מגניב=]

    אוהבת אתכם מאוד!!!!!

     

    נכתב על ידי Mc Homya4ok=D , 27/10/2008 00:48  
    3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
    תגובה אחרונה של Meow? ב-27/10/2008 21:09
     



    מזל טוב לארנסטיק!!!!!!


    אז אממ אתמול היה יומולדת לנרקושה:]

    אז מזל טוב אני מאחלת לך אושר ועושר בריאות וכושר ובקיצור כל מה שרק אפשר לאחל.

    אתה הבן הראשון שהכרתי בחבורה וישר ידעתי שאפשר ליסמוך עליך ושגם לא משנה מה יקרה אני תמיד אוכל לבוא אליך ולהתבכיין לך על החיים כי אני יודעת שאתה תמיד תקשיב לי!!

    עד כמה שזה נדוש אבל תישאר כמו שאתה כי פשוט אין עליך למרות שלפעמים אתה מעצבן אני בכל מיקרה אוהבת אותך 3>

    אני מאוד שמחה שהכרתי מישהו כמוך,באמת.

      המלץ   הצע ציטוט
    תגובה אחרונה של רייצ'3> ב-22/10/2008 00:20

     



    -פריצה לסקסיייייט -


    עאעעהעה כאן לוצ'יק סבטה של נינצ'ה הכוסית שלי 333>

    עושה לה פריצה סקסיט, כמו שמגיע למלכה D:

    אתם יודעים איך אני אוהבת את הבובה הזאת?! נא אתם לא יודעים.

    כמה עברתי עם הבובה הזאת? אתם לא מתארים.

    אני הכי אוהבת אותך, יותר מכולם, הכי בעולם.

     

    כי את סקסי וזה שקסי XD

    וואי וואי אם אני כבר פה....אני יכולה לעשות לה פאדיחות :O

    הידעתם שנינה....................................?!

    טוב עזבו, נפרוש לדוקים, עם אני אתחיל למנות ת'פאדיחות שלה הפוסט לא יגמר לעולם [סתם כפרה יא טיבה לובלו3>]

    את יודעת שאיזה 7 בנים דלוקים עלייך?! ויש כמה שאסור לי להגיד בכלל ^^

    (את ממילא יודעת שהם חולים לך על התחת D: )

    מי לא חולה לך על התחת?! אני חולה עליו וגאה בזה בליאט :O

    יאעעעעעעע עוד חודש יומהולדת לך DDD:

    עושים בוחלקה גדולה עם חשפנים (עלי, מבטיחה ^^ )

    -14.11-

    זכרו ת'תאריך טוב טוב ביאצ'ס, אנחנו רוצות מתנות.שוות!

    יאללה הבטחתי לך זר פרחים(:

    אז מה...מה קורה ~מדוזה~ ? ^_____________^

    חעחעחעחעחע מדוזות זה סקסי ,הא נינצ'? P:

    חחחחחחחחח מיקי שורטת?! D:

    וואי כמה צחוקים יש שרק אנחנו מבינות [אח הטימטום D: ]

     

    במנימה קצת יותר רצינית,

    את יודעת שאני תמיד כאן בישבילך,

    ושאם חס וחלילה ,תיהי שוב עצובה בגלל משהו,

    אל תשמרי את זה, תבואי אלי, אני אקשיב. אני תמיד אקשיב.

    כי אני אוהבת אותך, ואעזור לך בכל מה שתרצי.

    יא טיבה טאק סילנה לובלו, ז'יזן מאייה 3>

    אל תשכחי את זה אף פעם.

    My Love <3

     



      

    So, so what I'm still a rock star
    I got my rock moves, And I don't need you

    And guess what, I'm having more fun
    And now that were done, I'm gonna show you tonight

    I'm alright, I'm just fine, And your a tool
    So, so what, I am a rock star

    !!!!I got my rock moves, And I don't want you tonight

     

    השיר השולט שלנו D:

    יאו, סבטשה המאגניבה הייתה פה , יאע בייבע (:

    איילאבנינה3>

     

    תקנאו^^







    3333333333333333>



    נכתב על ידי Mc Homya4ok=D , 15/10/2008 14:56  
    6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
    תגובה אחרונה של שוחה 3>:) ב-21/10/2008 18:40
     



    לדף הבא
    דפים:  

    3,461

    © הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMc Homya4ok=D אלא אם צויין אחרת
    האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mc Homya4ok=D ועליו/ה בלבד
    כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)