לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

jerusalem sunflower


There's one difference between us, Donald. You want to be normal. And that is what broke us up.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

cat power


בושם חדש. זה כל מה שאני צריכה. וטבעת מצחיקה במתנה...

אין לי כוח לחשוב יותר! אני מתכננת כ"כ הרבה וזה מגיע לנקודה שאני מרגישה ששום דבר לא יתקיים ואז כבר לא בא לי בכלל שמשהו יקרה.

נימאס לי לחשוב על הקיץ ולאן אני רוצה לנסוע. בסוף אשאר באוקראינה חח בעצם לא... 4 שנים לא לראות את האנשים שכל כך יקרים לי זה יותר מדי. אז לא משנה לי איפה ואיך אני כבר לא רוצה לחשוב על זה. טו מאץ' אינפורמיישן!

וגם תכנונים על קניית מצלמה נורמלית. מספיק עם זה! אני נשראת עם מה שיש! כי אין לי מושג איך אני הולכת למכור את הנוכחית... אקנה לי משהו נורמלי כשאלך לעבוד או משהו כזה. כמובן שהיה נהדר להחזיק באחת מהצלמות שאני רואה בחלומות אבל היי תמיד אפשר לבקש ממישהו סתם להחזיק אותה כמה שניות חח

הלימודים התחילו וכמובן המזג האוויר ההכי חרא שהיה עד כה. לפחות קיבלתי ספרים (למרות שלא ממש רציתי לקבל אותם פשוט רציתי להחזיר את הישנים! אבל הייתי צריכה לחזור עם שקית עוד יותר גדולה כאשר בחוץ יש שלג רטוב שהוא יותר גרוע מגשם!) לא נהנת מהלימודים.

קניתי ספר כדי ללמוד צרפתית... גאה בעצמי.

 -CAT POWER

זה משהו יוצא מן הכלל לפחות לערב הזה...דומה לווטרפיינט מאוד! אבל נעים כל כך כשהכל מסביב בדיוק במצב רוח כזה...

נכתב על ידי חמי מנדלסון , 12/2/2011 19:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  חמי מנדלסון

בת: 34

ICQ: 325601013 



מצב רוח כרגע:


11,406
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחמי מנדלסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חמי מנדלסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)