לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love can touch us one time, and last for a lifetime




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

חג שמחח =P


אז ככה...

החופש התחיל ממששש סבבההה אבל עכשו הוא יותר מסבבהה חחח כיף ליייי

בערב סוכות הייתי אצל דודים שליי

בואנה דפקתי הופעה...

איזה באסה שחכתי לקחת מצלמההה :[ אז יש לי רק תמונות מה שצילמתי בבית

אמ....בשבוע הבא יש לי יומולדתתתתתת

כנירא אבא שלי שוכר יכטה או משו ...לא אמרו לי עדיין סופי

אני מחכה לזההה חחחחח

אני מתגעגעת למלא אנשים!

 

שיהיה לנו חופשששההה נעימהההההההה

וחגג שמחח!!!!!

מספיקקק להתייססרר בגגלל האהבההההה דיייייי  צריך להנות  מהחיייםםםםםםםם  למרות שזה לא כול כך  קלללל

 

אז קבלו כמה תמונות מסוכות

ME &MYYYY SISTERRRRR   LOVE UUUU

אני=] מאתמול......היינו אצל סבתא כול המשפחההה

לאדעת למה אני מאושרתתתתתתתתתתתתתתת

תמוש חיים

דברי איתייייי

דחוף!

 

 

קבלו שיר מדהיםםםם 

שיר יששןןןן-REAL LOVE

http://il.youtube.com/watch?v=iIR3gmgIX0w

 

 

נכתב על ידי N=A=N=A , 15/10/2008 12:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



יום הולדת שמחכינוי:  N=A=N=A

בת: 31

MSN: 

תמונה




1,148
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN=A=N=A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N=A=N=A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)