לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love can touch us one time, and last for a lifetime




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

הערב הכי שמח שהיה לי




ohhhhhhh myyyy ggoooooooooooodddddd

 

אני בענננננננננננננניייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

 

אלוהייםםםםםם  ואי אני מזה מאושרררתתתת אתם לא מבינים כמההה

 

הרגע ירדתי הורדתי ת'כלבה   ואת מי פגשתי????????????????????.

את רובי תמי לאה יפיופה שלי  אלקקקווווווווווווווו  ולאדעת עוד מי ישב ששםםם במכונייתת אלוההיייםםםםםם זה היה כול כך לא צפוי ....האנשים  הכי שיש באררץץץ אני אוהבת אותככםםםםם   ותזכרו את מילותייי אני יבוא לבקר !!!!!!אני יבוא עוד לאימוניםםםםםםםםםםם

 

ואחותי עושה לי איזה חמודה הייתה לה הרגשה שניפגוש מישו 

יואאא אני כול כך שמחהה שאין דבר משמח יותר מזההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

בא לי לצעוק לשמיייםםם  באלי לקפוץ משמחהההההה 

אין הלב שלי לא עומד בזהההההה

 

I'MMM SSSOOOOOOOOOOO HAAPPPPPPYYYYYY

ראיתי את היפיופה שליי אחותייי תמוששששששששששששששששש  יו אר סוווווו ביוטיפוללל ולאה ותמי את מי לא ראיתי שרציתי חחחחח

 

האמת אחותי עושה לי הקטנה חחח

שגם אלקו השחור היה שם ואני לאדעת לא בטוחה חחחחחח

יואאא אנששיייםםם אני שמחההה שחבל על הזמןן...

אני לאדעת מה יהיה מחר איפו יתקעו אותי בחולון או יאשירו אותי בבת ים

אם מחר מאשירים אותי בבית אני  מבטיחה שאני הולכת לאימון לבקר שם אנשיםםםם חשובים יקריםםם

 

אין אני אוהבת אותככםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

מילה שאי אפשר בלעדיכייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם\

 

רובי אמר שיהיה טוב בזמן קצר אז יהיה טובבבבב

ואיי אלוההיייםם כמה שמחה יש בליביייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

 

רובי ,לאה ,תמי,SIS ,אלקקוווו הבלן ,אלקו השחור,למרות שלא בטוח שהוא היה שם

וכול האנשים האחרים שזוכרים אותי מהאימונים הכפיייםםם ביחדדדדד

אני אוהבבתת אותכםםםםםםםםםםםםםםם

איך אפשר לשרוד בלעדיכים הא???

ובלעדי?אני בטוחה שאני חסרה לכם שם חח עם כול השיגיועות ויציאות הלא קשורות

 

טוב בקיצור מה שאני באה להגיד זה

שעכשו ברגע זה אני מאושרתת עד השמייייםםםם

בזכותכם

חולה שרופה גזורה עליכם אנשיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

נכתב על ידי N=A=N=A , 28/7/2008 19:56  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  N=A=N=A

בת: 31

MSN: 

תמונה




1,148
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN=A=N=A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N=A=N=A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)