לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love can touch us one time, and last for a lifetime




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

התלבטות קשה ....


אתם לא מבינים מה קרה לי אתמול ...

הלכתי לרופא שיבדוק אותי (הייתי חולה ,אני עדיין חולה אבל מרגישה יותר טוב )

ואחרי הבדיקה ירדתי לסופר דוש לקנות כמה דברים שאמא שלי רצתה ...

סבבה אני ניכנסת ובכניסה יש שומר ..אחרי זה שניכנסים יש קופה ראשית

עכשו היה שם איזה נער אחד  גרוזיני בן  19 חמוד לאללה חחחח

משניכנסתי לסופר הוא לא עזב אותי חחח תקע בי מבטים  שהזיכר לי ממש את אלקו..הוא היה דומה לו אבל בקטנה :)

הוא כזה חמוד חחח בהתחלה  הוא היה מסדר את האבטיחים וזה..ושראה אותי נכנסת  אז כאילו לאדעת הוא עזב את האבטיחים חח :P:P:P

הוא בא אלי הוא עושה  את צריכה עזרה וזה?אני עושה לו אמ...טוב עם באלך לעזור לי  אז תרא לי איפו יש אוכל לכלבים ,איפו יש אורז חחח ככה ביקשתי ממנו עזרה כי אני ממש לא עורכת קניות בסופר הזה

קיצר הוא עזר לי וזה...אני עושה לו תודה שעזרת לי וזה חח...עכשו הוא עושה לי ,מה את  לבד?איפו חבר שלך?

אני עושה לו אין לי חבר אבל  אני גם לא פנוייה ...הוא התבאס כזה...אמרתי לו מה אתה מיתבאס סתכל על עצמך כול בחורה שתרצה תיהיה שלך  פיתחנו שיחה כזאת חח והיינו במקום הזה איפו שיש את הלחם שם היה שקט חח

אז הוא עושה .....את הבחורה שאני רוצה אני לא יוכל להשיג כבר ...

שאלתי אותו למי הוא מתכוון  מיזאת התעניינתי ....

הוא עושה לי זאת את ....

נישארתי עם פה פתוח ....

אני עושה לו .שמע מאמי אנחנו מכירים בקושי שתי דקות אתה כבר מתחיל איתי \

הוא עושה לי אני מכיר אותך כבר הרבה זמן אני חושב עלייך כבר המון זמן ..

אני עושה לו איך זה יכול להיות איפו ראית אותי ? מאיפו אתה מכיר אותי?

אני לא מכירה אותך לא יכול להיות !

הוא עושה לי :את לומדת בחשמונאים ....את עולה לכיתה ט'  את רוקדת סלוניים

אין נישארתי בשוק

מאיפו הוא יודע  עלי כאלה דברים

חח טוב שהוא לא אמר לי גם באיזה רחוב אני גרה...

אין זה מפליא כמה אנשים יודעים עלייך ....

טוב עזבתי את זה כבר איזה 10 דקות אנחנו מדברים ....אז אמרתי לו שאני צריכה לזוז היה  מלא אנשים והיה טור ענקקק

וגם הוא  היה צריך לחזור לעבוד ....

הוא עושה לי  אל תלכי תשארי עוד קצת ..אני עושה לו יש טור ואתה צריך לעבוד ודי  אני לא אוהבת לעמוד בטור שעות

אז הוא ביקש את האי סי  שלי ....היבאתי לו..אני לא ביקשתי  שהוא יכנס אלי חחח

 

אבל כול זה לא אומר שהיצלחתי לשכוח מאלקו 

אני מיתגעגעת אליו אני לא יכולה יותר לייסר את עצמי

אני רק רוצה שיחה איתו ולא יותר שיחה מסכנההההההההההההההההה

 

טוב אנשים אני עפה לסדר קצת

ותגיבו מה אתם חושבים

 

3>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

נכתב על ידי N=A=N=A , 6/8/2008 12:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  N=A=N=A

בת: 31

MSN: 

תמונה




1,148
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN=A=N=A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N=A=N=A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)