לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love can touch us one time, and last for a lifetime




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2008

הימים הראשונים של הלימודים....אינם רגילים :)


האמת לא חשבתי שאני ישמח כול כך לחזור לביצפר ..

לפגוש את כולם שוב אחרי חודשיים ממש כיף חחח

היתחלתי את השנה דווקא בהכי סבבה ובהכי הרבה אנרגיות שיש :):):):):)):)

 

האמת היתגעגעתי לשיגרה ,ללימודים מוזר....

יש תלמידים חדשים :)

יש מורים/מורות חדשים  כימעט הכול חדש

 

השנה אני  הולכת ללמוד ממש קשה .....

אני הולכת להשקיעה את כול כולי בלמידה כדי להוציא ציונים טובים .....

 

עוד שבוע יש חתונה....

הולך להיות ענק מילה הולך להיות כיף...בעזרת השם :):):):)

 

מה עוד אני יכולה לומר??????

בקשר לאהבה?

אמ.....המאת אני לא מתחרטת שניפרדתי מאלקו כי אם היינו נישארים ביחד לא יכולנו ממש להיות בקשר ..כי רוב הזמן אני בטוח הייתי לומדת....אבל  השנה לאדעת אני לא חושבת שאני רוצה  להתאהב כמו שהתאהבתי שנה שעברה....זה נחמד אבל מסובך :(

למרות שכבר מישו מנסה להתחיל איתי בביצפר ...לאדעת נירא איך יצא ....

 

טוב אנשים אני אוהבת אותכם !!!

 

אני חייבת לעוף למיקלחת ...ואז לסדר ת'שיער ...

אני רוצה  מחר לעשות טלטלים משו עדין נירא ....\

טוב יאללה אני עפתייייי בההבבייייי

נכתב על ידי N=A=N=A , 3/9/2008 17:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  N=A=N=A

בת: 31

MSN: 

תמונה




1,148
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN=A=N=A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N=A=N=A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)