לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love can touch us one time, and last for a lifetime




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

עכשו המצב ממש רעעעע


כמה עוד אני יכולה להרגיש רע??

 

למה תמיד אני יוצאת הילדה חרא בסיפור אני שואת את זה !!!!!

 

ולמה אתם חושבים שאני לא אוהבת אותכם?

למה תמיד אתם חושבים שלילי????

למה אתם לא קולטים שלא תמיד ממציאים תירוצים....

אנשים אוהבים אותכם!!!אל תחשבו אחרת...

 

אני ממשש ממשש ממששש באלי למותתתתתתתתתתתת

אני מרגישה הכי חרא בעולם...

 

למה תמידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד  האדם היעקר לך מכול גורם לך לבכות למה תמיד האדם שחשוב לך במאת שהוא כמו אחותך

אחיך למה הם חושבים שאתם לא באמת אוהבים אותם?

למה ישר עובר לכם בראש  שישר ממציאים תירוצים?.האא????

 

אני לא יודעעתת מה לעשות מה לחשוב...ברגע זה באלי למות  למות ממששש למרות שאני הכי מפחדת מהמוות אני רוצה את זה עכשו

 

ירדתי למטה עם הלכבה הלוואי ואני ידרס בדרך

 

הפוסט מוקדש לבתאדם היעקר לי מכול והיא יודעת זאת  ת

נכתב על ידי N=A=N=A , 30/6/2008 20:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצב שחוזר על עצמו כבר פעם שניה .......פוגע יותר


זוכרת.....

 

זוכרת את מילותיך המתוקות

את שפתיך הלוהטות

 

זוכרת את גופך

נצמד אל גופי...

 

זוכרת ולא אשכח את הרגעים הקסומים ...,המצחיקים  העצובים :(

כול דקה ,כול שניה,שהייתה לי איתך היא הייתה מדימה ביותר.....

 

בשניה הכול יכול להירס ,בשנייה של עיוורון...

כן הייתי עיוורת

 

לא ראיתי דבר,לא פחדתי מדבר כשהייתי איתו .היינו משלימים אחד את השני זה היה מדהים...

עם אף בחור לא קרה לי את זה ....הוא פשוט מיוחד במינו

כזאת אהבה לא תחזור לעולם!הוא פשוט בנאדם מדהים ,אבל הוא טעה בדרך.....

 

קיצר אני זוכרת הכול הקשור אלייך ..אם זה לפני ההדייט הראשון עד הפרידה.....


פגשתי כמה בחורים שהתחילו איתי  אני לא דעת....ללכת איתם או לא כי  אני עדיין איפשו בפנים  שבורה...

 

 

כן אני יודעת שאני לא הייתי אמורה לכתוב את הפוסט הזה ...כי אסור להראות את החלושות שלנו הנשים אל הגברים ..

כי אז הםם פשוט דורסים אותנו

 

אז קיצר רציתי לומר שכתבתי את הפוסט הזה כי לא יכולתי יותר הייתי מתפוצצת מפנים ....(סליחה)המבין יבין...

אני הייתי חייבת לפרוק את ליבי.....

 

ועכשו אני חייבת לעוף לןסבתא להביא את אחותי .....

אז אם בא לכם תגיבו אם נאמסתי עליכם אל תגיבו ...

 

יום טוב...

 

 

נכתב על ידי N=A=N=A , 30/6/2008 09:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני במבול רגשות....ופשוט אין לי מילים......

 

בקרוב טסה להונגריה ............אין עדיין תאריך מדויק ...

למרות שלא באלי אני חושבת שאני צריכה את החופשה הזאת שם....

 

אני ממש ממש חושבת הרבה אני חושבתת...

 

אני רוצה להגיד לכולכםם שאני אוהבת אותכככככככםםםםםםםםםםם בכול לביייייי

 

ויש 2 אנשים מאוד מיוחדים....שאני חייבת לציין :)

שהן:

תמושששש יפיופה..MY SIS אני אוהבת אותך מאמי ..את יודעת :):):):):):):):):):):):):)אני איתך בכול מצב

ודנדן.....הכוסית שלי.....אוהבת אותך בובי....יהיה טוב נשמה :)

 

אהאאהאהא

ואיך אפשר לשכוח את סתיו שלנוווו חחחחח

חפשש חחחחח חה פש חחחחחחח

חולה עליךך :)

 

אחלה חופשה שיהיה לכםם

לא לשכוח ממני!!!!!

נכתב על ידי N=A=N=A , 28/6/2008 19:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  N=A=N=A

בת: 31

MSN: 

תמונה




1,148
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN=A=N=A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N=A=N=A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)