לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love can touch us one time, and last for a lifetime




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

קבלו תמונות של השימלה החדשה שלייי






מה אתם אומרים סקסי לא?????????

 

נכתב על ידי N=A=N=A , 31/8/2008 17:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות


אתמול הייתי בטיילת היה ממש נחמד 

האמת הופתעתי לגלות כמה שאנשים משתנים

גיליתי  מיהם האנשים הכי פוזאיסטים שקיימים וממש היתעצבנתי על זה

ניראלי איך שאני חושבת  שלא מגיע לי אחרי כול הדברים שעשיתי בשביל  מישהי מישהו  שלעבור לידי ולהרים ת'אף

איך אני שונאת אנשים כאלה

אל תדאגו אני גם ירים ככה ת'אף בנסיבות מסוימות כשצריך

אך ישנם אנשים  שהם נשארים אותם אנשים נחמדים ומתוקים כלפיי ואני מעריכה זאת

 

אז הינה קבלו כמה תמונות מאתמול ....

 

 

מזכיר את חו"ל לא ?







איח יצאתי פה שמנה חחח



אני  ואחותי :P

 

טוב יאללה אנשים שיהיה לכם שבת שלום ::):):):)):)

נכתב על ידי N=A=N=A , 29/8/2008 12:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום עשיתי קניות לביצפר....מילה הייתה לי מין התרגשות כזאת....

השנה אני מיתכוונת ממש להשקיעה ממש ללמוד ....אני מקווה שאני יצליח כמו שאני רוצה...

 

בחופש ממש לך לא היסתפקתי לעשות מה שרציתי וממש לא היה לי חופש כמו שתיכננתי שיהיה לי

תיכננתי מלא דברים טובים כפיים

האמת היו אבל לא כול כך הרבה למה שציפתי!

חשבתי לעצמי בחחופש אני איהיה באימונים ובמקום אימונים אני מוצאת את עצמי  בקניון כמעט כול יום :( במכון לבדי בלי  אחותי :(

אמרתי לי גם שאני איהיה עם החבר לשעבר בבית וזה נעביר  ת'ימים האלה אבל לא הכול יוצא כמו שמתככנים

 

 

החופשה שלי התחילה ממש ממש רע....אבל אחרי זה טסתי להונגריה איכשהו הישתפרה אבל אחר כך ניהיה משמעם

כבר הייתי בכול מקום

אבל לא היצלחתי להיפגש עם אחותי

אתם מאמנים?!

כמה שאני מנסה כמה שאני רוצה

אין זה לא יכול להיות !

 

בעזרת השם אולי מחר נוכל להיפגש אבל זה לא סגור עדיין !

אני צריכה לסדר כמה דברים בשביל הפגישה1


עכשו אני יושבת פה ומחכה לאבא שלי שיקח אותי   לחולון ...לקניון .....ראיתי נעליים  ב-ALDO 

 

לאדעת אני מקווה  לפחות שהשבוע האחרון של החופש יהיה מהנה ויעבור מהר הכי מהר שאפשר

 

טוב עכשו אני עפה להתלבשששששש

אני מיתגעגעת בטירוףף לאחותייי ,לימים ההם ששייכים לצעריי לעבר אני ממשששש ממשש מתגעגעת לכולםםםם

כול מי שאני מכירה ואותי מכירים לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

אני לא מאמינה שאני יכולה לשרוד עוד הרבה זמן בלעדיכים חברים !

אני זקוקה לכם !

 

ששיהיה לכם שבוע טוב !

ותנצלו את השבוע האחרון של החופש !!!

אוהבת אוהבת אוהבת אוהבתת אותכםם מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

 

נכתב על ידי N=A=N=A , 24/8/2008 20:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

יום הולדת שמחכינוי:  N=A=N=A

בת: 31

MSN: 

תמונה




1,148
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN=A=N=A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N=A=N=A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)