לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love can touch us one time, and last for a lifetime




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2008

שנה חדשה...התחלה חדשה :)


אז אתמול היה יומולדת לגילושששש

היינו בבאולינג חגגנו שם ואז באנו הביתה וגם חגגנו חחח

היה ממש כיףףף נהניתיי האמת ..

קבלו תמונות

 

 

אני =]

אני ואסתושש חיים שליייי לאב יווו

 

אני וגילוששששששש מזל טובב נשמההההה  3>>>>>>>>ת



 

אני במשחקיה שם  היה ממש נחמדדדדד

 

ושובבב אנייי  =}}}

 

תזהרוו שלא אירה בכם

=}}}}

 

סיימתי איתכם במשחקייהה =}}}}}}}}}}

 

 

היום בערב שנה חדשה מתחילה .....

סליחות ....

אני מאחלת לכולם שנה טובה ,מתוקה,שנת הצלחה ובריאות

הכול טוב בקיצורר חחח !!!!!!!!!

אוהבת אותכם אנשייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

נכתב על ידי N=A=N=A , 29/9/2008 09:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ואוו כמה זמן לא עדכנתי .....

טוב יש לי מלא מה לספר......אם המילים לא יעלמו לי אני ירשום פה הכול....

 

אני חייבת לומר שהשנה התחילה אחרת ....התחיל טוב ...ואמן שימשיך כך.....

יש הרבה מה להשקיעה השנה....

חוץ מהלימודים עוברת עלי תקופה דיי נחמדה האמת.....

בכיתה  ההרגשהההה הכי סבבהה שישש

הכי צחוקים והסתלבטיות....

חברים חברות...

וגם אהבה...

כן...

אני מאוהבת....

אני מאוהבת באליאור.....האמת הוא לא ממש פנוי אבל  יש קליק בנינו יכול להיות משו...

 

אז...האמת באמצע שעור ספרות כתבתי לי איזה משהו....אפשר לקרוא לזה שיר.?........אשר מוקדש לאליאור ....

(אבל  אתם יודעים אני לא רוצה להשלות את עצמי מה שיהיה יהיה )

החגים מתקרבים אז הולך להיות אחלה :)

גם עוד חודש יומולדתתת איזה כיף חחח:):))

 

אז הינה ה"שיר" שאני כתבתי

ממש קצר

 

אותך אני רואה כול יום\

איתך אני רוצה להיות כל הזמן

אתה הפכת מידיד לנער\ילד מיוחד עבורי

בן רגע הכול השתנה

הרגש ההתנהגות...

האהבה הזאת כלפיך היא משהו מיוחד

 

אז זה השירון שליי

 

 

 

 

היום יש יומולדת לדודתי  שאני כול כךךך אוהבתתתתתתתת  :)

שייהיה עד 120  באושרררר ועושררררר

אוהבת אותך דודהההה 3>>>>>>>>>

 

שיהיה לכם יומטוב!

 

נכתב על ידי N=A=N=A , 23/9/2008 15:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מאוהבת אפשר לומר....

אני רו7צה חבר  אני יודעת (רצון זה דבר טוב )

אני רוצה מישהו לידי  שיאהב אותי  אני מיתגעגעת לזה שמישהו אוהב אותו

אני רוצה אהבה....

אני רוצה משהו מיוחד

אבל זה לא כול כך קל

אני לא יכולה לגרום לאף אחד להתאהב בי ...וזה מה שמבאס....

 


היום יש יומולדת לתאומות :):):)

מיראים ודיאנה

מזל טוב נשמותתתת

אני מאחלת לכן את כול הטוב שבעולם! אושר ועושר הצלחה בחיים

ושכול חלומותיכן יתגשמו אמן !

אוהבת אותכן :)

 


בביצפר הכול סבבה בנתיים

אין עדיין מבחנים

המורות הכי בסדר שיש  וזהו....

 

 

 

 

 

אני ואבאאאאאאאא

איזה יופי של תמונההה

I LOVE YOUU DADDDDD

נכתב על ידי N=A=N=A , 14/9/2008 19:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

יום הולדת שמחכינוי:  N=A=N=A

בת: 31

MSN: 

תמונה




1,148
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN=A=N=A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N=A=N=A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)