לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Not Always Rainbows And Butterflies

יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

800 בפסיכומטרי.



אתמול התחלתי ללמוד בקורס פסיכומטרי של "לחמן", איך שהגענו חילקו לנו חוברת ודף של מבחן פסיכומטרי

זה בשביל שניראה מה זה מבחן פסיכומטרי, פאק איך הראש שלי כאב אחריי זה.

המבחן היה לי קשה S:"

קיצר, גם חילקו לנו 8 ספרים מפלצתיים שאיתם נילמד במהלך הקורס.

מישו יודע כמה צריך לקבל בפסיכומטרי כדיי להתקבל לפקולטה של מדעי המחשב?!

אני רוצה 800 בפסיכומטרי!

אל תגידו שזה בלתי אפשרי, זה קשה ברמות, אבל זה אפשרי.. לא? (??!)

 

יאללה, (: ביי חבר'ס.






חחח הנה אלכס ניראה מבוהל במיוחד (נו איך אי אפשר להיות כשנימצאים על ידי)






 

נכתב על ידי , 8/8/2008 10:49  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכוניישן


 

יאללה מלא זמן לא עידכנתי, חבל להזניח כזה בלוג מושקע, לא?! {..לא..}

אז מה קורה? חופש.. רגיל, לא משהו מיוחד, אין מה לספר, יום חמישי הזה אני מתחילה קורס פסיכומטרי

קיצר חופש ניגמר.. אבל לא איכפת לי, לא שהפקתי משהו חשוב מהחופש הזה, מה שעצוב זה שאני מובטלת T.T

רוצה עבודה! Rabota, רוצה כסף כסף כסף ): גאד כמה שזה מעצבן להיות תקוע בלי גרוש על התחת.

קיצר, לא נבלבל בביצים יותר מידיי, לא באתי פה לחפור, הנה כמה תמונות חמודות שצולמו היום:

 

פאק, עד כמה אפשר להיות מושלם?! My sexy cat Ohh..

טוב, דיי להזיל ריר עליו, הוא שלייייייי! 333>33>

 

נכתב על ידי , 3/8/2008 23:07  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUseless Cookie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Useless Cookie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)