לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

look, this is my life...


טוב... קוראים לי יובל... (כינוי: יולו.. עזבו סיפור ארוך..) אני חולה על ריקוד ריקוד זה החיים שלי!!!3> טוב יהיה רשום הרבה על ריקוד!!!! ועל הישרדות אני מכורה!-!-!-!-!-! אז אני סתם מבלבלת לכם ת'מוח פשוט תהנו בבלוג שלי!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

פוסט ראשוןןןן...!!!!!


היי מה קורה??

טובב אז ככה....

צבעים

 

צבע עיניים : תכלת..=]

צבע שיער : שטני/חום

צבע ציפורנים : רגיל..

צבע קיר בחדר : סגול בייבי..

צבע מקלדת :שחור

צבע טלפון : שחור

צבע בלוג : ירוק

האם יש לך

 

אחים : כןןןןן...

דיסקמן : לא, אייפוד

רקטה חונה בחצר : לא שידוע לי

חיית מחמד : כלבה לבנה מהממת שקוראים לה: סקיי

טלוויזיה בחדר : לא

מחשב בחדר : אין

מחלה סופנית : לא , חס וחלילה טפו טפו טפו חמסה חמסה...!

חברים סטרייטים : מממההה???

חברים הומוסקסואליים : לא שאני יודעת .

מערכת סטריאו : לא .

די וי די : יש

אהבה : אין:[

חבר/ה : אין...

מה

 

הבנאדם שאתה הכי מעריץ : רו דנקר!!

החג האהוב עלייך : פורים

הסרט האחרון שראית : תיקפצו לי.

השיר האחרון ששמעת : לא זוכרת...

עוד קצת עלייך

 

שתית אלכוהול : לא...

נסעת בכבאית : לא ...

אספת משהו : לאא...

מאוהבת : לא

אכלת כלי כתיבה :לא אני לא פסיכופתית!!

דיברת בטלפון כל הלילה : לא...

נפגעת מאוד ממישהו : כן...

זרקו עלייך מאכל : לא..

 

טוב זה היה שאלון קצר אליי..

 

נכתב על ידי 3yulosh , 22/3/2008 14:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  3yulosh

בת: 27

תמונה




39
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3yulosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3yulosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)