לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

מוצא האדם - 6, אבי רואד - 5 (פרוייקט האייקונים הגדול)


 

הגיע הזמן להפרד מצילומי הרחוב. את התמונה הזאת אני אוהב כי יש בה תחושה של מאחורי הקלעים. היא לוקחת אותנו מחוץ לזירה, מחוץ למצטלמים. נדמה כאילו המצלמה ניצבת בגבו של הצלם ומראה צלם מצלם צלם.

 

 

נפרד גם מהנוכחות הגרפית של הרחוב וארבעת הצועדים.

 

 

 

מהנוכחות שלהם ברחוב, גם כשהיא נוכחות מיד שניה,

 

 

ניתן כבוד לחיפושית החמישית שבתמונה

 

 

נהנה מהיצירתיות של האנשים המבריקים

 

 

נחזור למקור, ונזכור שזהו קודם כל אלבום של מוסיקה

 

 

(ונראה מה אפשר להגיד על אלבומי מוסיקה)

את התמונה הראשונה כדאי לראות ממש מרחוק.

 

 

ובדרך החוצה, אל תשכחו לעבור בחנות המזכרות. (לא שיש לכם ברירה)

 

 

ולכל הפחות, קחו לכם איזה טישרט.

 

 

 

 

 

כעת נוכל לשוב סוף סוף לתכנית המקורית. השאלה הפתוחה היא האם הסטיה מהתכנית היתה מוצדקת. האם אכן לצילום של אבי רואד יש זיקה לציור של מוצא האדם, או שזהו רעיון פרוע שלי? לבורא האדם פתרונים.

 

 

 

 

 

 

 

 

תם (אבי רואד), אך לא נשלם (מוצא האדם). אפילו לא התחיל.

 

קישור לפרק הקודם.

 

ואולי הסדרה הזאת מתאימה גם לתחרות על הביטלס.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/3/2010 18:35   בקטגוריות פרויקט האייקונים הגדול  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ר ו ת ם . ב-30/3/2010 12:41



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)