לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

מחשבות שעלו בעשן


 

ההוריקן רודף אחרי כמו זאב שהריח דם, מהר מכפי שאני מסוגל לברוח. רעש האדמה לוכד אותי בשנתי, כמו את היתוש שמעכתי בסטירה שנתתי לעצמי. אבל הר הגעש הוא כלב חושף שיניים קשור בשלשלת מעבר לגדר. אפשר לעמוד מולו, להתגרות, לעשות לו פרצופים. הוא מאיים, אבל אין מה לפחד.

הר געש הוא אסון טבע שפס מן העולם. אפשר לישון בשקט.

מאיפה בא לו פתאום הרעיון הזה לסגור את השמיים?

 

קודם נדדו העמים לעבר כל הארצות העשירות. עכשיו ביבשת העשירה נדים פליטים בדרכים. מאז המלחמה לא היו שם כאלה. עכשיו, פליטים נוהרים דרומה ברכבת, תרים אחר שמיים פתוחים. אולי שם יש כתם של שמיים בהירים? אולי יתרחש נס במילאנו?

אל-על מנסה להשיג זכויות נחיתה בנאפולי. זה המקום למפלט מזעמו של הר הגעש. זכותו של הווזוב תגן עלינו.

 

חברות תעופה ומדינות בטוחות משגרות מטוסים ריקים לשמיים, לראות הכלה האפר. מטוסים לבנים ממריאים אל ענן הפיח, נוחתים שחורים כעורבים. ומנסים שוב, להמריא ולנחות לבנים, ועלה של זית בפיהם.

 

זיקוקים הם הדבר הכי יפה בשמים. הר געש הוא הזיקוקים הכי יפים. ממרחק בטוח, כמה שהאש יפה. והברקים, מחזה מרהיב ומבעית.

כמה כעס יכול לכעוס אלוהים אחד?

ולא ברור אם כך נראה הרגע של קץ החיים עלי אדמות או היווצרם. או אולי, גם וגם. והכל אפר.

 

 

ואם היה לו שם אחר, שיותר קל לבטא, היינו קוראים לו בשמו? ואם היינו קוראים בשמו, האם הכל היה נראה אחרת? מישהו יכול להגיד את שמו של ההר שסגר את השמיים?

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 22/4/2010 17:47   בקטגוריות נבואות זעם, פיסות עולם, תשמור על העולם  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-29/4/2010 19:40



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)