לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

יהרג ובל יעבור *


 

הנה אני מקים מפלגה חדשה. מפלגת "זכויות ללוויים" שסימנה ז"ל.

המפלגה תפעל ליישם את חוקי התורה, ובפרט אלה הדואגים ללוויים.

שנאמר בספר במדבר, פרק יח:

כא וְלִבְנֵי לֵוִי, הִנֵּה נָתַתִּי כָּל-מַעֲשֵׂר בְּיִשְׂרָאֵל לְנַחֲלָה, חֵלֶף עֲבֹדָתָם אֲשֶׁר-הֵם עֹבְדִים, אֶת-עֲבֹדַת אֹהֶל מוֹעֵד.  כב וְלֹא-יִקְרְבוּ עוֹד בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, אֶל-אֹהֶל מוֹעֵד, לָשֵׂאת חֵטְא, לָמוּת.  כג וְעָבַד הַלֵּוִי הוּא, אֶת-עֲבֹדַת אֹהֶל מוֹעֵד, וְהֵם, יִשְׂאוּ עֲו‍ֹנָם:  חֻקַּת עוֹלָם, לְדֹרֹתֵיכֶם, וּבְתוֹךְ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, לֹא יִנְחֲלוּ נַחֲלָה.  כד כִּי אֶת-מַעְשַׂר בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל, אֲשֶׁר יָרִימוּ לַיהוָה תְּרוּמָה, נָתַתִּי לַלְוִיִּם, לְנַחֲלָה; עַל-כֵּן, אָמַרְתִּי לָהֶם, בְּתוֹךְ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, לֹא יִנְחֲלוּ נַחֲלָה. 

 

על פי מצע המפלגה, מי שמשתייך לשבט הלויים לא יצטרך לעבוד. הוא יקבל משכורת מהמדינה שתמומן על ידי המס החדש – מס ערך שררת רבנים, או בקיצור מעש"ר. הלוויים יהיו פטורים משירות צבאי, וגם משירות לאומי אחר, שכן תרומתם מעצם השתייכותם לשבט הקדוש עולה לעין ערוך על מה שיוכלו לעשות במסגרת אחרת. הלווים ישבו מרוצים בביתם ושמחתם תעבור כאש בשדה קוצים ותדליק את שאר הציבור.

 

על פי הנתונים שבידינו, הלוויים מהווים כ-10% מכלל האוכלוסיה. לפיכך אנו צופים לזכות בבחירות הקרובות ב-12 מנדטים. זהו כח פוליטי מרכזי שיאלץ כל ממשלה לצרף אותנו לקואליציה, מה שיבטיח את מימוש המצע במלואו. אנו, נציגי הלוויים בכנסת ובממשלה תמיד נראה עצמנו כמייצגיו של ציבור חשוב זה ונפעל בכל האמצעים לקידום האינטרסים שלו.

החזירו את עטרת הלווים ליושנה. הצביעו ז"ל.

 

רגע. מכניסים לי פתק. מממ....שנוי בתכנית.

ע"פ ההלכה, הלווים בימינו אינם יכולים להוכיח שהם באמת הלווים. לפיכך אנו עורכים שנוי קל בתכנית. הכל כמו קודם, רק שלא צריכים להיות לוויים. מספיק שתצביעו עבורנו. אנחנו נפעל עבורכם. בהתאם אנחנו משנים גם את שם המפלגה, וברוח השנוי נקרא לה "שנוי סיסמא" ובקיצור ש"ס.

הצבע ש"ס. זה ישתלם לך.

רגע, עוד פתק. מממ...חשבו על זה קודם. כבר יש כזאת מפלגה.

 

מוקדש באהבה לאלי ישי שתמיד מקדים אותי בצעד אחד.

 



 * "הם לא יעברו" היא סיסמת הקרב הידועה של הלוחמים האנטי-פשיסטים, בעיקר במלחמת האזרחים בספרד No pasarán!.

נכתב על ידי , 27/6/2012 13:08   בקטגוריות בזמן עבר, גועל נפש, האזרח הקטן, חוק זה חוק, מלך העולם, פוליטיקה ודעות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-2/7/2012 14:18



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)