לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

מחשבות מציקות


פושעי אוסלו

להסיר את הכפפות.

לנוכח השימוש החוזר והחצוף של הרוצחים-יורשים בבטוי הלגיטימי-במסגרת-חופש-הבטוי "פושעי אוסלו", אשר מאשים את יצחק רבין ברצח של אלף יהודים, הרוגי האינתיפאדה השנייה (כמובן תוך הבעת הסתייגות מרצח ראש הממשלה כשיטה) יש לומר כך -
"פושעי-אוסלו" האמיתיים, אלה שהביאו עלינו את מלחמת האינתיפדה שקיפדה את חייהם של אלף יהודים, הם מחרחרי המלחמה והמדון מהימין, הסיקריקים יושבי ההתנחלויות, גוזלי הקרקעות, יורקי האבנים, עוקרי העצים, הכובשים-האדונים, רוצחי ראש הממשלה, בריוני הכנסת, מחסלי ומחריבי תהליך השלום, - אלה "פושעי-אוסלו".

 

 

שתי ציפורים במכה אחת.
מכה אחת בשני שלבים -
שלב א' - הענקת אזרחות לכל הפליטים/מסתננים מאפריקה
שלב ב' - ישראל סוף סוף זוכה במדליות אולימפיות

 

אחרית הימים:

הכותרת "מצרים קידמה טנקים לעבר הגבול" היא הידיעה המרגיעה היחידה בעיתון.

 

מיסים

הצד הטוב שבהעלאת המע"מ ובכלל בעלאות מיסים - היי, עכשיו הרבה יותר כדאי להעלים מס.

 

הסיכום האולימפי שלי

התאהבתי בשלי-אן פרייזר-פרייס

 

 

לחם

תהיה בעקבות יקור הלחם. ארה"ב מייצרת חיטה לכל העולם. בארה"ב בצורת והחיטה מתייקרת. המחיר עלה בשל חוק הביקוש וההיצע. כשיש פחות משלמים יותר. הביקוש לא השתנה, אבל ההיצע קטן. אנחנו נשלם יותר כדי לקנות את אותה כמות חיטה. כל מי שישלם יותר, יקבל את הסחורה, כמו תמיד. לאן ילך המחסור? הרי יש בצורת, היבול קטן, עכשיו חסרה חיטה. אם כל מי שישלם יותר, כמונו, יקבל את הסחורה, למי לא ישאר? מי הוא זה שלא ישלם ולא יקבל חיטה?

 

שאלות מטרידות

כמה מאזרחי המדינה, לו ישבו ליד הכפתור האדום, זה ששולח את הטילים עם הפצצות, היו לוחצים? מעצבים, מכעס, משנאה, משאיפת נקם, מעייפות החומר. כמה היו מפילים את הפצצה? על איראן, לבנון, סוריה, מצרים, עזה, צפון תל-אביב. כמה? לדעתי – מליונים.

 

כמה מאזרחי העולם, לו ניתנה להם האפשרות לחסל אותי בלחיצת כפתור, מבלי להכיר אותי, רק משום שאני יהודי ישראלי, ללחוץ על הכפתור ולחסל? כמה? לדעתי – מילארדים. מילארדי אנשים שלא מכירים אותי מוכנים, רוצים, להרוג אותי.

 

כאב ראש

מאות אלפי אזרחים פונים לרופא המשפחה, מתלוננים על כאב ראש, בטן גב. הרופא מקשיב להם ורושם אופטלגין. מה הוא יכול לעשות? כואב להם כי החיים קשים. לוחצים. למי אפשר לפנות? לרופא המשפחה. למי צריך לפנות? לפסיכולוג. אבל כל מערך הרפואה הציבורית בנוי כדי לטפל בכאב ראש באופטלגין. אין רפואה ציבורית נפשית. לו הייתה, הייתה רחבה ויקרה יותר מכל מערכת החינוך. פסיכולוג לכל 40 תושבים. אז אין. איש איש לגורלו. מה הפלא שהדת וסוכניה כל כך מתחזקים? מערכת הדת היא האלטרנטיבה הציבורית היחידה חוץ מהטלוויזיה.  הנה כך, המבנה החברתי-כלכלי הולך ומחזק את הדת, והיא מצידה זוללת וגדלה עד שהיא הופכת לכח החזק בפוליטיקה.

נכתב על ידי , 18/8/2012 18:56   בקטגוריות אספרסו, גועל נפש, האזרח הקטן, העיקר הבריאות, נבואות זעם, פוליטיקה ודעות, שתו מים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק על עצמי ב-26/8/2012 06:03



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)