לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

ה-Comeback


פירקתי את השקע שהחשמלאי התקין במקום לא הגיוני – הקיר של הכיור.

לפני כן, השתמשתי בשקע, בפעם הראשונה והאחרונה. קדחתי בקיר כדי שאוכל לתלות עליו מראה.

אחרי כן, תליתי את המראה הגדולה.

כך תמה מלאכת הבניה של הבית החדש, זה ששאב אותי לאחרונה ולא הותיר לי פנאי כמעט לשום דבר.

עכשיו, אם אתרגל שוב, אכתוב. אם אתרגל שוב, אחשוב.

 

הפועלים אדישים

עומדים בנוח

עת מקדח בועל את אדמה השדה

מטמין שרשים של ברזל

בחצר האחורית

וכבר צומחים קירות בטון

מטפסים על אוויר

מסתירים את פני השיר

עת כל ערוצי הפה והאוזן

זורמים לטלפון

ורק הפקס כותב שורות קצרות

הזמן מתקפל, ארוז בתיק

הכסף משׂיח את הדעת

 

ובינתיים באמריקה.

כבר אין רוב אשכנזי, והתוצאה – התחזקות השמאל. מוזר, מה?

או שמא, כבר אין רוב יהודי, וזאת מדינת כל אזרחיה.

גם חשמל ומים זורמים אין. ובית.

כאן לא אמריקה.

 

לכאורה, בארה"ב לא בוחרים בחירה אישית בנשיא. מצביעים למפלגה.

עד שרומני נבחר להיות המועמד הרפובליקני נדהמתי לחזות במתמודדים הרפובליקנים ולגלות ששרה פיילין היא דוגמא לפוליטקאי שפוי, משכיל ומתון. המצעד ההזוי של המועמדים הוליך למסקנה המפתיעה (או שלא) שההצבעה היא אכן למפלגה. אנשים מצביעים לפי נטייתם המפלגתית-פוליטית, כמעט בלי שום קשר לזהותו של המועמד. מה שקובע את תוצאות הבחירות הוא אחוז ההשתתפות של המצביעים.

 



זהו מרטין ואן-ביורן

(ללמדך שלא כל נשיאי ארצות הברית מפורסמים)

 

נכתב על ידי , 6/11/2012 17:07   בקטגוריות מלאכת הכתיבה, פוליטיקה ודעות  
הקטע משוייך לנושא החם: בחירות בארה&quot;ב - אובמה נבחר
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-7/11/2012 19:20



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)