לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

היום השמיני


נחמת עניים

פיגוע באוטובוס כמו פעם, על ידי מטען, לא מחבל מתאבד. תחילת התפנית בחזרה אל השפיות?

 

תופעות לוואי

כיפת ברזל היא ההפתעה של המלחמה הנוכחית. ציפיות שנענו. הצלחה. הצלה. דרמה – סוללה חמישית מוקמת בזמן אמת, כמעט יש מאין, ומגיעה לגוש דן כדי ליירט, עוד באותו הערב, את הטיל הראשון. היא מצטלמת נהדר. אפשר לצלם את השיגורים, את המעוף בשמיים, כמו מעוף חיזור של שני יצורים מעופפים. כמו סופרמן. השובלים מציירים ציור. הפיצוצים – כוכבים. לכיפת ברזל יש, בצדק, רייטינג נהדר. היא מושכת אליה צוותי טלוויזיה מכל העולם. הצוותים נתקעים בערי ישראל, מצלמים ומדווחים, מרגישים תחושת סכנה, מפתחים תקוות לירוט מוצלח, חוששים מפגיעות, מזדהים עם התושבים, מתקרבים. השהייה המשותפת תחת אש יוצרת אמפתיה. פתאום, הרבה כתבים זרים מרגישים הזדהות עם הצד שלנו. זה מחלחל לתוך הדיווח שלהם ועובר הלאה. דעת הקהל מזמן לא היתה כל כך בעדנו. אם חושבים על זה – זאת התוצאה של "כיפת ברזל", בחינם. יתרון מעניין ולא צפוי של פיתוח נשק הגנתי (כשמצלמים את הנשק ההתקפי שלנו בפעולה – התוצאה היא הזדהות עם העזתים).

 















 

אין לימודים

הדיווחים (הרבים) על פגיעה בבתי ספר (ריקים, למרבה המזל) מזכירים את הסרט הנפלא "תקווה ותהילה".

אני מתפלל שכל הילדים יעברו את הימים האלה ויצאו בריאים נפשית, או כמו שאומר גאון הפייסבוק מאיר אזולאי "תינוקות שיוולדו בעוד תשעה חודשים כתוצאה ממעשה אהבה בממ"ד,יהיו מנטלית ובריאותית חזקים יותר ומוגנים יותר בעתיד:)"

 

 

 

__________________________________________________________________________

 

אל הפלייליסט האינסופי

אין לי שום זיכרון אישי הקשור לשיר הראשון של נחום היימן אבל יש בו אנרגיה חזקה של אופטימיות ורצון טוב. וזה מה שצריך היום. חוץ מזה, כשנכנסתי אליו ביוטיוב, הופיע בצד, ברשימת ההצעות, כל האלבום The Dark Side of THe Moon. מה עוד צריך?

 

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2012 14:14   בקטגוריות המסך הקטן, חי בסרט, מנגנים, פוליטיקה ודעות  
הקטע משוייך לנושא החם: עמוד ענן - הפסקת אש
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-22/11/2012 16:26



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)