לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

כמה שקרים גדולים


לפעמים יש לי הרגשה מוזרה, כאילו שאני חי על פניו של כדור ענק. על פני הכדור חיים אנשים כמוני. גם בצידו השני – שם הם תלויים במהופך, עם הראש למטה. אם אחליט לצאת למסע, ללכת ולא לשוב לעולם, סופי שאמצא את עצמי חוזר למקום שממנו יצאתי.

לפעמים יש לי הרגשה מוזרה. אני שוכב בלילה על הגב ומביט לשמיים ונדמה לי שכל כוכב הוא שמש, ויש עוד שמשות לאינסוף וכדורים ענקיים סביבן וכולם חגים על צירם וזה סביב זה בנשף מחולות, מראשית הזמן ועד קיצו.

לפעמים יש לי הרגשה מוזרה, כאילו יש סביבי המון יצורים בלתי נראים. הם נמצאים בכל מקום, באוויר, על הרצפה, ובתוך האוכל, ועל הבגדים, והכי מוזר, גם בתוכי. הם חיים בתוכי, בתוך הגוף, בכל מקום, בכמות אינסופית. כמו בעולם מקביל הם חיים, מתרבים, מתים, נלחמים זה בזה, כובשים להם שטחים, עולים ויורדים, כאילו גופי הוא עולם בפני עצמו, וכל יום שלי הוא היסטוריה שלמה.

לפעמים יש לי הרגשה מוזרה, כאילו כל מה שסביבי, כל האנשים והבתים, החיות והעצים, העננים והים וההרים, ובטן האדמה, ואפילו העשן וריח הפרחים, כולם עשויים מאותן אבני בניין קטנות. ואם נפרק הכל עד היסוד, נישאר בדיוק עם אותן אבנים, ולא משנה ממה התחלנו. אבל אז, אף אחד לא ידע להרכיב אותן חזרה.

לפעמים יש לי הרגשה מוזרה שאנחנו בעצם לגמרי לבד, ואף אחד לא יודע. שנחיה ואחר כך נמות.

  




______________________________________________________________________

הפלייליסט:

 

 

 

 


 

נכתב על ידי , 28/2/2013 13:37   בקטגוריות מלאכת הכתיבה, מסביבנו  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-6/3/2013 01:12



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)