לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

זרעי מחשבות (יבול מעובד)


 

בליעת צפרדעים

גם אני, בעצם כל מי שאני מכיר, לו היו מזמינים אותו לארוחה עם נשיא צרפת בהתרעה קצרה של יומיים לא היה הולך. צריך לקנות חליפה ולחשוב על מתנה, אלו לא דברים שעושים כלאחר יד, ביומיים. לליל הסדר גם מזמינים מישהו בהתראה של יומיים ומצפים שיגיע??? ואם בנוסף היו לי דיונים דחופים באותו ערב, אין שום סכוי בעולם - טובת המדינה קודמת לכל, אסור לדחות דיון דחוף לטובת ארוחה לא מתוכננת. ככה לא מנהלים מדינה. גם אסיפת הורים זה לא דבר שקורה כל יום. חוץ מזה, זה נופל לי על היום של החוג לברידג', ואם המודיעין הצרפתי מוצלח כמו שהוא מתיימר להיות הוא היה צריך לדעת, שיתהפך העולם - על ברידג' אני לא מוותר.

מצד שני, אפילו המודיעין הצרפתי קורא עיתונים. ומה יגידו הצרפתים על הארוע המביך?

 



לא רוצים? לא צריך

 

שער החוק

החוק, בטעות, בהבחינו בין עבירות ההריגה והרצח מייחס לאחרון חומרה רבה יותר. הרצח הוא מעשה בכוונה תחילה, ובשל כך דורש הכנה ותכנון, התארגנות וסבלנות, סיבה ומניע, זמן ומשקל ונפח. ההריגה היא ההיפך הגמור. אבחת סכין ברגע. החוק בטעות מודד את העבירות על פי משקלן, ובעשותו כן מגיע למסקנה כי הרצח חמור יותר, מה גם שהוא נעשה בכוונה תחילה. האמת היא בדיוק להיפך. כי לנוכח כובדו ומסורבלותו של הרצח, ההריגה היא זריזה, וקלה - תרתי משמע, ולכן זולה וזמינה. האדם הסביר, בצדק, חושש יותר מסכנת ההריגה מאשר מן הרצח המתוכנן. להתייחס לרצח כאל עבירה חמורה יותר מהריגה זה כמו לטעון שאריה יותר מסוכן מחיידק.
אם תראו את החוק* הסבירו לו בבקשה שהוא טועה.

* מזמן לא ראו אותו, ויש טוענים שבעצם אינו קיים.

 

לקיים יחסי ציבור בציבור

עבודת הליהוק הכי מוצלחת בכל הזמנים: רני רהב בתפקיד רני רהב

 

כבר הגעתי לגיל
שמנגלה היה מסמן לשמאל

 

חצי הדרך המלאה

בדרך לגיהנום יש גם לא מעט כוונות רעות. אפילו הרבה.

 

אמר החכם האדם

"הבל הבלים הכל הבל" (אלברט איינשטיין)

 

האונס השקט

קיום יחסי מין תוך ניצול של יחסי תלות או מרות נחשבים אונס לכל דבר. החוק מחריג ומתעלם ממקרה אחד אף שאפשר לומר (ובעצם משום) שהוא כולל רוב עצום מכלל יחסי המין המתקיימים בארץ, דבר יום ביומו. התדעו לומר במה המדובר?

 

______________________________________________________________

  

הפלייליסט: (ש.ח.)

 

  

 Nat King Cole: Too Young

 



בזמן שאתם מאזינים אפשר לצפות בתצלום הזה, של יוג'ין סמית,

ולשקוע במחשבות

נכתב על ידי , 19/11/2013 19:06  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-22/11/2013 18:00



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)