לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

שעת מחנך


קול קורא לתעשיית הפורנו (כולל איגוד המפרסמים)

 

העובדות הן כאלה שעל החינוך המיני של הדורות הבאים מופקדת הפורנוגרפיה. (המונח "חינוך מיני" הוא נושא לדיון ארוך ומשעמם בפני עצמו, כך שנניח שהוא כבר נערך). היא זוכה בתפקיד משום שהעיסוק והעניין במין, גם אצל ילדים וודאי שאצל בני נוער, הוא חשוב ומרכזי, כלומר קיים ביקוש עצום, ומי שמספק את ההיצע זוכה בכל הקופה. למזלנו (הרע, או הטוב, תלוי באלטרנטיבות) הזוכה היא הפורנוגרפיה. זאת עובדה.

משום שזאת עובדה, אנו מייד מסכימים לטענה שהתרבות הפורנוגרפית היא האשמה בתפיסה המעוותת של המיניות אצל ילדים ונערים צעירים, וכתוצאה מכך בהתנהגות המינית הלקויה ואף הפלילית שהם מפגינים.

משום שזאת עובדה, ומשום שמדובר בביקוש קשיח, הפתרון לא יכול להיות בתחליף עלוב. לימוד תורה לא עונה על הצורך הזה וגם לא דיבורים על מין והסברה. הפורנוגרפיה כאן, ואי אפשר לנצח אותה. לכן, אנו מצווים להצטרף אליה. לא כל כך ברור לי מדוע הסרטים הפורנוגרפיים נראים כפי שהם נראים. המטרה היא ליצור גירוי מיני. לשם כך נהוג (בין היתר) לצלם צילומי תקריב באיכות טובה של הגוף האנושי, גם של אברי מין, ויחסי מין מלאים, כולל חדירות והכל. כל אלה הם חלק מהחיים, ואפילו חלק רצוי ומהנה. מדוע שתעשיית הפורנו לא תהיה דומה יותר לחיים. אפילו יותר דומה מהחיים עצמם. מדוע שתעשיית הפורנו לא תחנך – ליחסים אינטימיים, לכבוד בין המינים, לשיוויוניות, בלי ביזוי, בלי אלימות, אפילו, אם תרצו, לאהבה? מישהו חושב שסרט שיתמקד למשל, באופן מפורט מאד, בחיי המין הפעילים של זוג נורמטיבי (יותר או פחות) או שניים או שלושה, יוכתר כמשעמם וידחה על ידי הצופים, הבוגרים והילדים? אפילו אם נוגד השיעמום היחיד הוא מה שאסור – אין מספיק יחסים אסורים שעדיין מכבדים את הכבוד האנושי?

 

 

אני לא ממציא שום דבר

  

_______________________________________________________________

  

הפלייליסט:

 

שמוליק קראוס: לוח וגיר

 

 

נכתב על ידי , 25/12/2013 10:44  
הקטע משוייך לנושא החם: אונס קבוצתי של בת 12
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-27/12/2013 15:27



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)