לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

מפה עיוורת


  

יש מכנים אותה אילמת, מבלי לשים לב שאנחנו החרשים. לא המפה עיוורת אלא אנחנו.

מסתכלים על מפה מדינית עיוורת והכל נראה חסר הגיון. בעיקר הקווים הישרים ששורטטו במשרד. והקו המתפתל, לאורך הנהר משאיר גדה אחד לכל עם. ולמרות ששום דבר לא רשום ושום דגל לא ניצב על אף תורן ברור למתבונן במפה שכל צורה שייכת למישהו ואוי לו למי שידרוך על הקווים, כמו במשחק ילדים.

פרה עיוורת זה משהו אחר. ופרה משוגעת עוד יותר. והכי משוגע, שכשבודקים מקרוב, בשטח, את מה שמצוייר במפה, מסתבר שבאמת יש קווים כאלה, ואסור לדרוך.

דווקא המפה העיוורת רואה הכי טוב. שיש עולם ואין גבולות. רק ים ויבשה. ובמפת השמיים קל יותר להבחין בכך.

 



 

שמים פתוחים

כְּשֶׁנּוֹשְׂאִים מַבָּט לְשָׁם אֵין גְּבוּלוֹת

עֲנָנִים שֶׁלֹּא מוֹרִידִים גֶּשֶׁם

לֹא מָרְגִישִׁים בָּבַיִת

רַק בָּאִים וְעוֹבְרִים

כְּמוֹ לָהָק עגוּרים. גַּם הֵם

לֹא מְבִינִים גְּבוּלוֹת

וְתָמִיד מֻפְתָּעִים מִקּוֹלוֹת הַיְּרִי,

שֶׁדּוֹמִים בְּכָל הַמְּקוֹמוֹת

 

_______________________________________________________________

 

הפלייליסט:

Al Stewart: On the border

 

 

נכתב על ידי , 23/1/2014 21:38  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-26/1/2014 12:58



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)