לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

השיחה


האדם אומר לרובוט,

כאשר אני רואה אשה יפה, כולי הערצה

אני בוער כאש כשהיא מתפשטת מולי

אם האשה שלי צוחקת, בחברת גבר אחר, כולי קנאה בוערת,

למראה תינוק צוחק מנענע את רגליו אני נמלא שמחה

וכאשר האויב מנקר את עיניו, הזוועה מציפה אותי

מחשבות שנאה ונקם גוברות על הכל

אני מרגיש. אני הוא רגש.

אבל אתה מכונה, אתה אוטומט

אינך מכיר דבר מכל אלה

אתה רק יודע לחזור על דברים

יש דברים שלעולם לא תבין.

 

 

אמר הרובוט,

בכל פעם שאתה רואה אשה יפה, כולך הערצה

אתה  בוער כאש כשהיא מתפשטת מולך

כאשר האשה שלך צוחקת, בחברת גבר אחר, כולך קנאה

למראה תינוק צוחק מנענע את רגליו אתה נמלא שמחה

ואם האויב מנקר את עיניו, הזוועה מציפה אותך

ומחשבות נקם ושנאה גוברות על הכל.

כך בכל פעם, שוב ושוב.

כל כך צפוי.

אז תגיד אתה,

מי כאן האוטומט?

 



_____________________________________________________________________

הפלייליסט:

 

Michele Polnareff: Love me, please love me

 

נכתב על ידי , 28/1/2014 20:13  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-30/1/2014 06:28



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)