לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

Thank you for (not) smoking


אם רוצים למצוא תחום שבו מושקעת יצירתיות ומקוריות, ברמה של אייקון גדול, הנה הוא – המלחמה בעישון. אולי בצדק ואולי לא, העישון הוא מעין שטן שיש להלחם בו, וכולם מתגייסים, מנער ועד לקשישה. עד כדי תחרויות נושאות פרסים לכרזה המקורית, דפים ואוספים. וכל זאת, כפי שנראה בסיום, משום שהעישון יכול להיות אחד הדברים הכי מושכים ומפתים.

 

בינתיים, הנה משהו מהאוסף הכי יצירתי ונחוש – המלחמה בסיגריות ובמי שמעשן אותן.

  

נפתח בסתם "לא" לעישון -

  




 

 

לא, בעצם דרושה הכרזת מלחמה רשמית


 

ונדאג לגיוס כמו שצריך



עכשיו אפשר להתחיל לבצע. לחתוך!

מי שחותך לעצמו ומי שנחתך בידי אחרים

 

 

וחובה להפנים - עישון זה רע!


 

והוא עושה ממך עפר ואפר



הצילו!

 

אם זה לא שכנע אתכם, בפרק הבא, נתמקד בסכנות העישון באופן יותר ספציפי.

 

במחשבה שניה, הפרק הזה קצר מדי ולא כל כך מרשים, אז נתקדם קצת.

כידוע, העישון פוגע בבריאות.

 

בריאות. קודם כל ברֵיאוֹת



 

שורף אותן מבפנים, באין רואים

 

בסוף גורם לסרטן הריאות

 

הסיגריה מלאה רעלים


 

שיאכלו לך את הלב

כל הגוף נדפק. הלב, הריאות, מערכת העיכול. הנה תראו





תישרפו בחיים כאילו אתם כבר בגיהנום



 

תסתכלו, תראו מה יקרה לכם. נכון שעדיף למות מהר (עוד נגיע לזה)?




(סליחה על התמונות. לא אני יצרתי אותן)

 

במקרה הטוב, סתם יהיה לכם רע


 

במקרה הרע, תחגגו יום הולדת


 

המשך בפרק הבא

 

 _________________________________________________________________

הפלייליסט:

 

 

נכתב על ידי , 7/6/2014 21:45   בקטגוריות גועל נפש, העיקר הבריאות, פרויקט האייקונים הגדול  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-9/6/2014 15:55



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)