לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

הזדמנות שאסור להחמיץ


 

כמו כולם, גם תיבת הדואר שלי מוצפת זבל. בדרך כלל זהו עונשו של חטא מן העבר. אולי פעם אחת, מזמן, רשמתי את כתובת הדואר שלי. ואז, כמו ילדים המתדפקים על דלתך ומספרים על ליל אהבים נשכח בו שכבת עם אמם שאת שמה מעולם לא ידעת, אני מוצף בפירות של אותו הרישום. הצעות לעסקים ועסקאות, מבצעים והנחות, קורסים וסדנאות, טיולים ומסיבות מגיעות אלי בכל יום ונמחקות מיד.

 

לעיתים רחוקות אני מקבל משהו ששווה לשמור ואפילו כדאי לרוץ ולספר לחברים. אז הנה משהו בשבילכם. השבוע קיבלתי אימייל בזו הלשון –

 

קורס להכשרת מורים רוחניים

להגשמה עצמית ולצמיחה רוחנית גוברת

 

אני חוזר שנית - קורס להכשרת מורים רוחניים

 

כלומר לא סתם עוד קורס או סדנא שיצליחו לשנות את חייכם, ללמד את סודות החיים ההוויה והאושר ולהעניק לכם כלים לחיי זוגיות אהבה וחברה – וכל זאת תוך עשרה מפגשים. זה כבר קונוונציונאלי ובנאלי. אנחנו חייבים להתקדם, ונעשה זאת בקפיצת מדרגה – בקורס להכשרת מורים רוחניים.

 

תשעה מפגשים בני שלוש שעות – ואתם מורים רוחניים. מחזורי בוקר וערב רצים במקביל.

 

אני רוצה להמליץ ולברך. מורים רוחניים הם אנשים חיוניים וחשובים וטוב שמישהו לקח על עצמו לטפל בנושא ולמלא את החוסר הזה. עתה, סוף סוף, תוכלו גם אתם להדמות למשה רבנו, ישו ובודהה.

 

אני הולך לברר אם זה מוכר לגמול השתלמות.

 

 

בוגרי מחזור א'

 

 

בפרק הבא:

סדנא להכשרת אלופים - לאולימפיאדה, לצה"ל, למיל., לעצלות ולשום דבר.

 

נכתב על ידי , 28/3/2008 00:41   בקטגוריות גועל נפש  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המרקיזה פון או... ב-7/6/2008 15:11



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)