לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

עשרה שירים יפים


מכיוון שאני אוהב להאזין למוסיקה

ושירים מדברים אלי

ולוקחים אותי לאלף מקומות

ואני אוהב להרכיב פלייליסטים

אני בשמחה רושם עשרה שירים

 

מכיוון שאין לי דירוג בראש וגם לא מראש

ואין לי אפילו רשימה מלאה לבחור מתוכה

אני לא מציג את עשרת הגדולים

אלא עשרה גדולים - ואז עוצר

כי כבר מתגלגל ובא שיר אחר

 

מכיוון שעל כל שיר אפשר לכתוב סיפור

(ואז הפוסט יהיה ארוך כאורך הגלות

שזה בדיוק ההיפך משישים שנות המדינה)

אני רק רוצה להזכיר שמות

ולא להוסיף מילה

 

שיר ההד - יעקב שבתאי / יוחנן זראי / אריק לביא

לך איתה - קובי רכט / קובי רכט וקובי אשרת / אילנה רובינא

גן נעול - רחל / שוקי שוקי / שוקי ודורית

אני ואתה - אריק אינשטיין / מיקי גבריאלוב / אריק אינשטיין

סליחות - לאה גולדברג / עודד לרר / יהודית רביץ

ימים לבנים - לאה גולדברג / שלמה יידוב / שלמה יידוב

נפרדנו כך - סמדר שיר / אבנר גדסי / אבנר גדסי

פגישה לאין קץ - נתן אלתרמן / נעמי שמר / הרבה ביצועים יפים

דרך הטבק - רפי בן-משה / רפי בן-משה / הדודאים

אנא בכח - ר' נחוניא בן הקנה / עובדיה חממה / עובדיה חממה וחברים

 

 

 

 

בכל זאת כמה הערות

השמות ליד השירים - מילים/לחן/ביצוע נרשמו למיטב ידיעתי ובעזרת הגוגל. טל"ח.

לאחר הוספת השמות שמתי לב לעובדה המעניינת כי ברב המוחלט של השירים ברשימה מופיע אותו השם ביותר מבקטגוריה אחת. מקרה?

 

נכתב על ידי , 31/3/2008 19:32   בקטגוריות מנגנים, פיסות עולם  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של InWonderland ב-17/4/2008 13:30



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)