לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

הצעה יוצאת מן הכלל


 

גם אני יעד לספאם. תמיד מצליחים לחדור את מערכות ההגנה ולהשתכן בתיבת הדואר שלי. את הזרים קל לסנן, כי מה פתאום שאקבל הודעות חמות בנוסח "מה העניינים, מזמן לא התראינו" כשהן באנגלית? אני לא מכיר שום אנגלים. בעברית, עוברת שניה נוספת עד שאני מוחק. בכל זאת, ברגע הראשון משהו נראה מוכר וקרוב. בעיקר, בזמן האחרון, אני מקבל פניות מכל מיני אנשים עם שמות כמו נעם, נעמה, מושיק וכאלה. הנה, גם בשמות החתומים על הספאם יש אופנות. אחר כך יש את הפניות שחתום עליהם לא אחר מאשר...אני. יש שיטות וטריקים והדואר פשוט יודע להתחזות. בסופו של דבר אף אחת מאותן הודעות לא הייתה באמת ממני. יש אפילו ספאם שמגיע מחברים. שם אני מסתכל גם מה נכתב כי זה מעיד משהו על השולח, גם אם הוא רק משת"פ וצינור.

 

קיבלתי עכשיו הודעה כזאת וכאמור עיינתי בה. עוד סדנת קואוצ'ינג. כלומר לא "עוד סדנת קואוצ'ינג" אלא הסדנה, אבל בכל זאת, עוד סדנה. בתחתית ההודעה חתומים נחתומים שרוו ממנה נחת, ואני בעוונותי חובבי הפרטים המטופשים מעניין גם ברשימה - שמות, עיסוקים ומספרי טלפון. עיני נעצרות על אחד השמות, והעיסוק שלידו, ואף אני עוצר ומשפשף אותן

  אסתי בלס - יצאנית

 

וואו! כל הכבוד. על החשיפה, ועל ההתיחסות המכבדת למקצוע העתיק והמכניס, תרתי משמע. אני מוצא את עצמי עומד במבחן הסטריאוטיפ והדעות הקדומות ולא ברור לי לגמרי איך יצאתי ממנו. מעיף מבט נוסף וקורא שוב

 

אסתי בלס - יצואנית

 

יצואנית. יש מקצוע כזה. אחורה פנה, הדיון מבוטל.

 

מה למדנו? שיש מקצוע כזה - יצואנית, ואפשר לרשום אותו ב"ארץ עיר" עם סכוי גבוה ל-15 נקודות. ובאותה הזדמנות טיפ נוסף: צריכים מקצוע ב-'ת'? - תמחירנית. עוד 15 נקודות. יום אחד תודו לי.

 

אם בספאם עסקינן אז יש תת ז'אנר שבאמת מעצבן - טלמרקטינג מוקלט.

חודרים לך לתוך הפרטיות והשלווה שבמבצר הביתי. מוציאים אותך מהשירותים והמקלחת. מעירים אותך משנתך. מזעיקים אותך מעבודת הגינה. אתה מפסיק הכל ומתייחס - הטלפון מצלצל. אתה עונה, ומה אתה שומע? פרסומת מוקלטת. חברה ארורה שאפילו לא מוכנה לשלם שכר לאנשי מכירות אמיתיים. הודעה קולית שאינך יכול לקלל ולזרוק לכל הרוחות. מפלצת בעלת שבעים ראשים.

 

פעם היו נפוצים סוטים שהיו מתקשרים בטלפון ומשמיעים דיבורים מלוכלכים. באותם ימים, למדנו בסרטים הבלשיים כי יש לנסות ולמשוך את השיחה לפחות שלושים שניות כדי שאפשר יהיה לאתר את מקורה. היום, כשהשיחה מזוהה עוד ברגע החיוג נעלמו אותם סוטים. אולי יש כאן רעיון לסטארטאפ? שרות טלמרקטינג לסוטים. לא עדיף על אותם סוכני מכירות אוטומטיים?

 

 

נכתב על ידי , 5/5/2008 21:20  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוח ים ב-8/5/2008 19:52



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)