לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

שטויות


כל פעם אני רוצה לכתוב על משהו אבל העיתון גונב את ההצגה, מדפיס שטויות על גבי הנייר,  ומחייב אותי לשתף, שמא פספסתם. והפעם שתי ידיעות צדדיות .

 

 

 

שמאלנים – הזהרו מאלי אפללו

 

עיתון "הארץ" מפרסם סקר על פיו המפלגות הגדולות יאבדו מכוחן אם יתאחדו.  הכוונה לאיחוד של קדימה עם העבודה או עם הליכוד. ע"פ "הארץ" הסיבה לירידת כוחן ברורה -

 

"איחוד מבריח מצביעים. מצביעי שמאל שירצו להצביע לעבודה יחשבו פעם נוספת, אם הפתק שלהם יכניס לכנסת גם אנשי ליכוד לשעבר כצחי הנגבי או אלי אפללו."

 

צודק. אני יכול העיד. אני מצביע שמאל ותמיד מצביע לעבודה. גם בבחירות הקרובות אני מצביע לעבודה או מי שיתאחד אתה. אבל רגע...מה קורה כאן? אלי אפללו? מאין הוא הגיע לכאן? לא, לכך לא אוכל לתת את ידי. אם אלי אפללו ברשימה לא אוכל לשים פתק לעבודה. ודעו לכם, כמוני יש עשרות אלפים אם לא מאות.

 

יש כאן מישהו שיודע את שמות המועמדים למפלגה אליה הצביע, נגיד ממקום עשר ומעלה? נראה לי שאלה שכבר יודעים שמית למי הם מצביעים מצביעים ממילא למפלגות קטנות.

 

 

זהירות!

 

 

 

דרכים צדדיות

 

קשה להאמין בכך אבל יש בעולם לא מעט אנשים שבטוחים שישראל כולה מדבר וגמלים משוטטים ברחובות. כן, גם במדינות המערב הנאורות והמשכילות. יש אנשים שבטוחים שחיילות עם עוזי ובחורים בסנדלים וכובע טמבל רוקדים הורה לצלילי הבה נגילה. כן, גם עיתונאים מכובדים המסקרים את המדינה. יש אנשים שבטוחים שכאן כולם מדברים ערבית ומתפרנסים מיצוא תפוזים. כן, גם עתונאים ישראלים עם שם כמו שי שגב הכותבים בידיעות אחרונות. עובדה. מגזין היין הנחשב בעולם הכתיר את ישראל כ"דבר הבא בתחום", וכך נפתחה הכתבה בידיעות אחרונות –

 

"הקשר בין הישראלי הממוצע ליין מסתכם בדרך כלל ביין הפטישים הצבאי, בכוס הקידוש של שבת ובארבע הכוסיות של פסח."

 

על מה מוציאים כאן כמעט מיליארד שקל בשנה? על יין פטישים?

 

אגב, היין הישראלי באמת נחשב מצוין. לא מזמן פגשתי בחור איטלקי שסיים שהות בת מספר שנים בארץ ומתארגן לעזיבה. בין היתר הוא מתכוון לארוז ולקחת איתו כמה ארגזים של יין. הוא אף סיפר על מכר שלו שגר ביוון ומתכוון להגיע במיוחד לארץ לקנות יין בכמויות אז מי אני שאתווכח?

.

 

 

נכתב על ידי , 30/5/2008 18:13  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-2/6/2008 00:17



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)