לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

שלום ותודה


  

 

כל הזמן צצים אצלי רעיונות לכתיבה ואני אוסף אותם ברשימות אבל בסוף אני יושב וכותב בכלל על משהו חדש שצץ באותו הרגע. כך הולכת הרשימות וגדלות. בכלל, משהתרבו הקטעים, התחלתי להשתמש ב"קטגוריות". מדי פעם אני מוסיף קטגוריה חדשה.  מהמבחר שמחכה אני יודע שתגיע קטגוריה בשם "נבואות זעם". הקטע הזה פותח אותה.

 

 

 

בתוך השאננות שלנו אנחנו מתעלמים מתהליכים שמתקיימים כל העת סביבנו – מעלינו, מתחתנו, מאחורינו ומצדדינו. גם בתוכנו. תהליכים סמויים לכאורה, שקטים, איטיים, מאפשרים התעלמות. ואז פתאום הם כאן. מתפרצים והורסים הכל. בהפתעה. במהירות. המהירות היא חלק מההפתעה. נדמה לנו כי תהליך איטי יניח מספיק זמן להתגלוּת ולהערכוּת. טעות. כשנבחין בו, הוא כבר קרה. אולי אפילו לא נספיק להבחין. כמו הבורסות בעולם. הכל יקרוס פתאום.

 

 

 

לא תגידו שאמרתי לכם. לא תספיקו. מה נעשה אם פתאום לא יהיה חשמל, או תקשורת, או מחשבים. מה נעשה ביום בו לא יהיה אינטרנט.  אני יודע שכולם כאן מכורים. אבל כשימות האינטרנט, מה שבתוכו ימות איתו. כל הפוסטים האלה שנשמרים בשרתים של נענע. כל הבלוגרים האנונימיים, אלה שאתם קוראים ואלה שמגיבים. פתאום יקרע הקשר. כל החברים, הפרצופים ללא פרצוף, השמות המוכרים יעלמו. הכל יחתך. תשארו לבד בחושך. כשזה יקרה לא נספיק להפרד.

 

 

 

אז אני מקדים. נעמתם לי מאד .הכותבים והקוראים. נהניתי. התרגשתי. התאהבתי. מקווה שגם אתם. חיים מקבילים בארץ אחרת. אף פעם לא אדע מי אתם. אני אתגעגע. מעניין מה עוד יקרוס יחד עם האינטרנט. ומה ישאר.  זהו.

 

 

 

בעצם, באותו האופן אפשר בכלל להפרד מהחיים, בכל הזדמנות. מי יודע? זה כמו להגיד תמיד שלום במקום להתראות. מחר יום חדש.

 

 

 

בינתיים, כל עוד העולם ממשיך והאינטרנט קיים, אני ממשיך לכתוב כרגיל.  

 

  

 

  

 

  

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/7/2008 00:18   בקטגוריות נבואות זעם  
הקטע משוייך לנושא החם: עולם ללא אינטרנט
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-26/6/2013 23:49



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)