לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

הנבואה



הנה אני מסתכן לא רק בפרשנות פוליטית (נושא שהקשר היחיד שלי אליו הוא היותו קורבן, כמותכם), אלא גם בנבואה.

 

כשאריאל שרון שלט במדינה ביד רמה ובוטחת, חילק פה ושם מינויים וכיבודים. כך נהיה אהוד אולמרט לשר התמ"ת (דומני) וממלא מקום ראש הממשלה. שיהיה. כך לפתע, באופן לא מתוכנן יצא שרון מהמשחק ואולמרט נכנס ללשכה, מנסה למלא את מקומו (הרבה מקום). כך, מכוחה של אינרציה, חלק מאלו שכבר החליטו להשאיר את השלטון בידיו של שרון, הצביעו למפלגה שהקים, בראשות מי שלא יהיה, ואהוד אולמרט נבחר לראשות הממשלה.

 

בכוחה של אותה מקריות, הגיעה ציפי ליבני לתפקיד שרת החוץ, ובלי לעשות דבר הנה היא כבר מועמדת לראשות קדומה, (אם כי דיכטר עדיין רואה את עצמו מועמד לראשות הממשלה) עם זכייתה הבאה של קדימה בבחירות.

 

הנה הנבואה שלי. קדימה במקרה הטוב, תזכה למספר חד ספרתי של מנדטים. אולי היא תצורף לממשלה ותזכה שם בתיק וחצי. העבודה תשמור על כוחה, כמעט. מרץ גם, כמעט. שתי אלה יאבדו משהו. המפלגות החרדיות ירדו ל 100% הצבעה בלבד, כך שכוחם ישמר. השאלה הפתוחה הגדולה היא אחוז ההצבעה אצל הערבים, שיכול להוסיף או לגרוע כמה מנדטים. חד"ש תתחזק, בגלל דב חנין. הזוכים הגדולים יהיו ליברמן והליכוד שיגדילו את כוחם במידה רבה ויזכו יחד כמעט בחמישים מנדטים. על הגימלאים לא צריך לכתוב, אבל עלה ירוק סוף סוף יכנסו לכנסת. אלה התוצאות, וכמעט לא משנה מתי יהיו הבחירות ומה יתרחש בינתיים, אלא אם אריה דרעי יחזור פתאום לפוליטיקה או שרון יתעורר או הפתעות מהגודל הזה.

 

בסופו של דבר, הליכוד ינצח. מי שקצת נרגע והספיק לשכוח את מרכז הליכוד, את סילבן שלום, לימור לבנת, ישראל (האווז) כ"ץ ודומיהם - שיכנס למגננה ויגנוז את מצב הרוח. אלה האנשים שישלטו בכם, יפעילו אתכם, יגידו לכם מה לעשות ואיך לעשות.

 

כשיסתבר שצדקתי, אעלה את הפוסט הזה על ראש שמחתכם. (במקרה ההפוך, היא ימחק ויושמד).

 

אולמרט. מקווה בשבילך שלא תגיע לכלא (הוא לא אנס אף אחת). שתפרוש, ותזכה לתחושת הקלה שאין כמוה. עזוב אותך מפוליטיקה. באמת ניסית. בא ליציע. ממה ששמעתי וקראתי, אתה אחלה, חבר ואיש רעים להתרועע. יאללה, בירה.

 



 

 

נכתב על ידי , 31/7/2008 22:44   בקטגוריות פוליטיקה ודעות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-7/8/2008 22:18



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)