לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

שומר מקום


 

קריאה נכונה של המציאות מובילה למסקנה הבלתי נמנעת ששלטון העריצות של מובארק קרוב לקיצו. העם המצרי הצמא לדמוקרטיה יקום יום אחד בהמוניו ויעלה על הבסטיליה המצרית. ברגע שיאבד הפחד שוב אי אפשר יהיה להחזיר את הגלגל לאחור. העם יגלגל את מובארק הרחק מארמון הנשיאות ויזכה סוף סוף לחופש. התנאי היחיד הדרוש לתחילתה של הפיכה כזאת היא חיבור של מספיק מצרים לרשת האינטרנט. כאשר מליון מצרים יגלשו ברשת החברתית – מובארק יפול. על פי הערכות של מומחי הרשת, הדבר צפוי במחצית השניה של 2010 ולכל המאוחר בתחילת 2011.

 

 

בפוסט הזה הסתכנתי בנבואה, והבטחתי שאם יסתבר שטעיתי תמיד אוכל למחוק את הפוסט.

חשבתי על שיטה הרבה יותר טובה.

את כל הפוסטים אני יכול לערוך מתי שארצה.

מיד אחרי הבחירות אכנס לפוסט ההוא ואכתוב אותו מחדש. כך אוכל לנבא במדויק את תוצאות הבחירות וכל דבר אחר.

כך אפשר לנבא כל דבר. להכנס לפוסט ישן, לערוך אותו ולכתוב בו נבואה רטרואקטיבית. משהו בנוסח הדילוגים בתנ"ך ונבואות נוסטרדמוס. הבעיה היחידה היא שזה יאלץ אותי למחוק את התוכן המקורי וכך ילך לאיבוד פוסט ישן וטוב. וזה חבל.

אז הנה הרעיון הבא והוא ממולץ וישים לכל אחד. לכתוב פוסט שומר מקום. הנה, הפוסט הזה, בסך הכל שומר מקום. לא אומר דברים חשובים. לא דברים שאי אפשר או לא צריך למחוק. בבא היום, אוכל להחליף את התוכן ולכתוב נבואה שהתגשמה. מדי פעם אכתוב עוד פוסטים כאלה, שישמרו מקום ותאריך.

 

לרעיון הזה - נבואה שבכל רגע אפשר לשוב ולשנות שוב ושוב נקרא בשם נבואה רטרואקטיבית אקטיבית, או רטרו אקטיבית בריבוע.

 

הנה, אני כבר עורך את הפוסט הזה בלי שתרגישו. רציתי רק להוסיף שהרעיון לא בדיוק מקורי שלי. אתם מוזמנים לקרוא במדור הכלכלי מדוע הדולר בשפל או הבורסה קורסת. ובכל מקרה, אני מבטיח לכם (וכאן זאת התנבאות על בטוח) שכל הפרשנים יסבירו בדיוק למה התוצאות היו דווקא כאלה.

 

בינתיים, עד שהפוסט ימחק וישוכתב, כדאי בכל זאת להכניס לו תוכן מעניין. אז הנה קצת חומר למחשבה. 

שמעתם על השחקנית היפה שהציעה למחזאי ברנארד שואו (ההוא שהציע לה לשכב איתו תמורת מליון פאונד) לעשות ילד. "תאר לך שהוא יהיה יפה כמוני וחכם כמוך" אמרה לו. "אבל מה אם הוא יצא בדיוק ההיפך?" ענה מיד שואו שבאמת היה חכם. "מה נעשה אם הוא יהיה חכם כמוך ויפה כמוני?".

 

הנה כך, תארו לכם מה היה קורה אם לג'וקים היה שכל כמו שלנו.

אני לא רוצה לפרט. ממש מפחיד אם איזה ג'וק יקרא כאן, או מדען שילך וילמד אותם או יאכיל אותם במזון מעץ הדעת. מזל שהפוסט הזה עתיד להמחק.

 




ג'וק חכם

 

 

נכתב על ידי , 6/8/2008 23:00  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטע ד. ב-9/8/2008 06:32



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)