לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

יותר מהר


צפיתי מעט בשידורים ויש לי שאלה. כמה שאלות.

 

למה בקפיצה למים יש תחרות נפרדת לגברים ונשים? ולמה בכלל מקצועות ותחרויות לנשים? למה אין שוויון? מה זה האפרטהייד הזה? ולא רק גברים ונשים. בתחרויות ה"כח" מתחלקים לקטגוריות לפי חזקים וחזקים יותר. מרימי משקולות, מתאגרפים ומתאבקים מחולקים לקבוצות לפי משקל, כדי לשמור על תחרות הוגנת. למה לא בכל המקצועות? למה אין הודפי כדור ברזל וזורקי דיסקוס במשקל קל, בינוני וכבד? ולמה אין כדורסל לגבוהים ולנמוכים? ותחרויות ריצה למהירים ולאיטיים?  בכלל, האם זה הוגן לקיים תחרות כאשר אחד המתחרים מהיר או חזק יותר מהאחרים? זה לא כמו הילד הזה שתמיד גיבור על חלשים? והאם זה הוגן במשחק כדורגל להסתכל ימינה אבל אז לבעוט שמאלה? האם הוגן להתאמן לפני התחרות? האם בכלל תחרות והגינות הולכים יחד? 

 

האם זה הוגן לרוץ בנעליים ולא הוגן לשחות עם סנפירים? האם זה הוגן להלעיט פרה בהורמונים כדי שתניב יותר חלב ולתת לספורטאי לשתות ולא הוגן להלעיט ספורטאי בהורמונים כדי שירוץ יותר מהר? האם זה הוגן לגדל ספורטאים מגיל ארבע ולא הוגן לגדל יצרני נעליים? האם ראוי לערוך תחרות מי רץ הכי מהר ולא ראוי לערוך תחרות מי הכי יפה? האם יש סיבה שכל מרימי המשקולות  באים מיבשת אסיה וכל הרצים באים מאפריקה? האם להיות טוב ברמה של אחד ממיליארד זה מאכזב (מקום שביעי)?

 

למה חושבים בערוץ 1 שהצופים שהתפנו ובחרו לצפות באולימפיאדהמעדיפים לראות פרשנים מדברים באולפן, ראיונות וסרטי רקע על משפחתם של הספורטאים , ולא לצפות במשחקים ובתחרויות עצמן?

 

 



הכי מהיר בכל הקטגוריות

 

 

נכתב על ידי , 12/8/2008 23:40  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-28/8/2008 17:06



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)