לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הדברים גדולים כקטנים


כל מה שראוי לבזבז עליו את זמנו היקר של הקורא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אפקט הדומינו


 

אז זה מה שקרה. את הפוסטים בכל פרק של פרוייקט האייקונים הגדול פרסמתי תמיד ברצף, כדי לשמור על קשר. וכאן הרצף נשבר. מה שקרה הוא שלאחר עבודת עריכה קשה ומייגעת, עם בחירות, ועימוד וסידור וקטעי קישור, ברגע שבקשתי לשמור קיבלתי הודעת שגיאה וכל עמלי ירד לטמיון. זה בערך כמו התמוטטות מגדל קלפים בעת הנחת הקלף האחרון. זה מוציא את המיץ ואת החשק.

 

אבל את התמונות כבר אספתי והן רק מחכות לעלות לשידור. וכל כך קשה למצוא את הרגע המתאים. אז הנה. עכשיו וזהו.

 

בשל אותו פוסט שהלך לאיבוד החלטתי לקמץ ולוותר על רב קטעי הקישור ולתת לתמונות לדבר בעד עצמן.

 

אבל לפני כן, נזכרתי במשהו. ראשיתו של הפוסט הזכירה לי משהו. סרטון שפעם קיבלתי באימייל. באופן לא מפתיע מצאתי אותו בקלי קלות. השילוש הקדוש - גוגל, ויקיפדיה ויוטיוב לא הכזיב. אפשר להוסיף אליהם את imdb. מכל מקום מצאתי בקלות את הסרטון, שהוא בלי ספק אחד בסרטוני הפרסומת הטובים ביותר שראיתי. אז הפוסט הזה יתן לסרט לדבר, והאדם הוויטרובי ישוב בפרק הבא.

 

נכתב על ידי , 28/8/2008 17:26   בקטגוריות פרויקט האייקונים הגדול  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני לא הייתי מעז ב-29/8/2008 17:43



כינוי: 




87,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא הייתי מעז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא הייתי מעז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)