לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוב לחיות בחלום... רק חבל שיש גם סיוטים...


Broken hearts parade And I'm putting my heart out on display. There's no... masquerade

כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 300711928 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

משהו מאוד חשוב!!!! - תיקון


בגלל בעיות בבלוג הזה, אני מעבירה את הבלוג הזה למספר אחר.. המספר הוא:

515462!

 

 

אני עכשיו מעצבת ומכניסה את כל העדכונית של החודשיים האחרונים,

כשאני אסיים, אני אסים פה את הכתובת!

אני לא מוחקת את הבלוג..

 

עם הבלוג נעלם פתאום ואתם לא מגיעים אליו דרך המספר הזה:

473745

 

אני עכשיו אשלח בקשה למנויים שיעברו לבלוג השני..


או קיי.. תיקון בדברים, הנה הכתובת של הבלוג החדש:

http://israblog.co.il/538784

 

כל הפוסטים כבר משוחזרים ועוד מעט אני אעשה פוסט רגיל עם ההמשך לסיפור...

אבל, בגלל שהבלוג הזה עבר מספר, הנה המספר החדש שלו:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=538784&catcode=&year=2008&month=3&day=0&pagenum=1&catdesc

 

יאללה.. תיכנסו לבלוג החדש!!!!

ביי 33>

 

נכתב על ידי , 22/3/2008 20:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי..!

טוב, ביום רביעי, היה הפנינג פורים,

ואני, איך לא, הבאתי את המצלמת וידאו לצלם את הפדיחות...

והפדיחה העיקרית היתה:

 4-5 בנים, שהתחפשו למצעד הגאווה בצורה הכי זוועתית שיש, עם כתוביות על הגופיה הורודה שהם לבשו מאחור:

"חובה לחדור גם מאחור"

עצוב עצוב...

אבל צילמתי גם את השכבה שלנו..

והנה אחד בשם:

אסף..!

הוא התחפש לסלאש [הגיטריסט של גנז אנ רוזס, לדבריו:"הגיטריסט הכי טוב שקיים" או לפחות זה מה ששמעתי שהוא אומר.. ><]

מכאן הכותרת:

אסף סלאש [/] סלאש.

אז הנה תמונות שלו:

[הוא זה הגבוה]

 

 

 

ו.. קלואוז אף על המשקפיים המחויכים:

 [התמונה הזאת צולמה אחרי שהוא רקד עם הילד הזה..!]

 

זה כל מה שאני יכולה להעלות כרגע...

את רוב התמונות שלו לא אני צילמתי אלא נעמה ואורטל שלקחו לי את המצלמה והדביקו אותה לפנים שלו, של דין, של דקל ושל אלון...

ו.. עם הן היו שוברות אותה.. הייתי רוצחת אותן! וזה לא היה נעים נכון נעמה?? מוהעהעהעהעהעהעהעהעהע!

סתם סתם [כמה צפוי]

יש לי עוד המון תמונות ממש ממש ממש טובות, אבל אין לי אישור להעלות אותם.. וכבר קרה שילד אחד מלשן גילה להנהלה ששמו תמונה של מישהו בלי אישור.. [ואני לא סתם לא אומרת את השמות..].

 

ואני עדיין מחכה לאישור של יוני להעלות גם תמונות שלו.. ><

 

טוב, היום החלטתי לתרגם שיר של הפו פייטרס, כי הוא ממש מדבר אלי ואני ממש אוהבת אותו.

הוא מהדיסק החדש, והנה וידאו שלו כדי שראו על מה אני מדברת...

http://www.youtube.com/watch?v=CEIeb85DkCs&feature=related

הנה הליריקס באנגלית:

Goddamn "these stars to your room"
This hazy afternoon
I'm breathing in the silence like I've never before
This feeling that I get
This one last cigarette
As I lay awaken and wait for you to come through the door
Oh maybe, maybe, maybe I can share it with you
I behave I behave I behave so I can share it with you

You are not alone dear loneliness
You forgot but I remember this
So stranger, stranger, stranger things have happened I know
I'm not alone dear loneliness
I forgot that I remember this
So stranger, stranger, stranger things have happened I know, oh ohh, oh ohhh

And I dream about somewhere, a smoke will fill the air
As I lay awaken and wait for you to walk out that door

I can change, I can change, I can change
But who you want me to be?
I'm the same, I'm the same, I'm the same, what do you want me to be?

You are not alone dear loneliness
You forgot but I remember this
So stranger, stranger, stranger things have happened I know oh ohh, oh ohh

I'm not alone dear loneliness
I forgot that I remember this
You're not alone dear loneliness
You forgot but I remember this
Oh stranger, stranger, stranger things have happened I know

I'm not alone dear loneliness
I forgot that I remember this
Oh stranger, stranger, stranger things have happened I know oh ohh, oh ohh

 

והנה התרגום שלי:

"לעזעזל הכוכבים בחדר שלך,

אחר הצהריים המעורפל הזה,

אני נושם אל תוך השקט לא כמו קודם.

ההרגשה הזאת שאני מרגיש,

הסיגריה האחרונה הזאת,

כשאני שוכב ער ומחכה שתיכנס דרך הדלת.

או, אולי, אולי, אולי  אני יכול לשתף אותך בזה,

אני אתנהג, אני אתנהג, אני אתנהג בשביל לשתף אותך בזה.

 

אתה לא לבד, בדידות יקרה,

אתה שכחת, אבל אני זוכר את זה.

אז דברים מוזרים קורים אני יודע.

אני לא לבד, בדידות יקרה,

שכחתי שאני זוכר את זה,

אז דברים מוזרים קורים אני יודע.

או או, או או.

 

ואני חולם על מקום כלשהו, העשן ימלא את האוויר

כשאני שוכב ער ומחכה שתצא מהדלת.

אני יכול להשתנות, אני יכול להשתנות, אני יכול להשתנות אבל מי אתה רוצה שאהיה?

אני אותו הדבר, אני אותו הדבר, אני אותו הדבר  מה אתה רוצה שאהיה?

 

אני לא לבד, בדידות יקרה,

שכחתי שאני זוכר את זה,

אתה לא לבד, בדידות יקרה,

אתה שכחת, אבל אני זוכר את זה.

או דברים מוזרים קורים אני יודע.

 

 

אני לא לבד, בדידות יקרה,

שכחתי שאני זוכר את זה,

אתה לא לבד, בדידות יקרה,

אתה שכחת, אבל אני זוכר את זה.

או דברים מוזרים קורים אני יודע.

או או, או או...

 

 

 

טוב, זה הפרוש שעשיתי.. אני בטוחה שלא הכל נכון..

אבל עם כן, זה נחמד ביותר...

 

טוב, בשביל הסיפור, וזאת פעם ראשונה שאני עושה את זה, תגידו לי עם זה יצא טוב,

בשביל שהסיפור יזרום הרבה יותר [וגם השיר מופיע בסיפור] אני רוצה שתיכנסו לפה:

http://www.youtube.com/watch?v=jzZRpqkfCDo

 

זה באמת חשוב לי..

טוב, הנה ההמשך לסיפור:

חושך מסביבי, רק כמה קרני אור חודרות ממקום לא ברור,

אני לא מרגישה את גופי, כאילו רק נשמתי היא זו שנמצאת.

בראשי מתנגן שיר שמתחיל בשקט, וממשיך ברעש.

"אני עף גבוה.. אתה יודע איך אני מרגיש.. שמש בשמיים, אתה יודע איך אני מרגיש.. " אני שומעת את הזמר שר,

"זאת זריחה חדשה, זה יום חדש, אלה חיים חדשים בשבילי" אני שומעת שוב,

"ואני מרגיש טוב." המשפט מכה בי בעוצמה,

" דגים בים, אתה יודע איך אני מרגיש.." אני שומעת,  השיר המשיך עוד ועוד.. וגרם לי לרעוד,

"זאת זריחה חדשה, זה יום חדש, אלה חיים חדשים בשבילי.. ואני מרגיש טוב." עיני לא נותנות לשום דבר להפריע..  השקט בתוך המוח, בתוך העצמות. ויחד עם השקט, אושר.. אושר קטן שגדל..

לא ברור ממה, לא ברור איך, האושר שלי הגיע.. מהול בפחד מר שמונח כמו אבן על שביל, בדרך הזאת של האושר.

פסים ורודים ואדומים, נראים כמו סרטים המתעופפים בשמיים ברכות..

"זאת זריחה חדשה, זה יום חדש.. אלא חיים חדשים בשבילי.. ואני מרגיש טוב" השיר התנגן במוחי בצורה רועשת-שקטה... שום רחש מלבד השיר לא נשמע.. רק אני, עם עצמי.

"אתה יודע איך אני מרגיש..!" נשמע המשפט בעוצמה חזקה יותר ויותר, גופי רטט ומידי פעם הרגשתי כאילו יש קצר בגוף וקפצתי.

המוזיקה נפסקה. רק החושך נשאר.

ראיתי את השביל והאבן לנגד עיני, 

האבן בשביל נשברה, ומתוכה יצא עץ עם עלים מלבלבים שברגע נבלו, הפחד גבר, והשביל נמחק. רק העץ עמד שם.  ראיתי אותו.

גופי שוב רעד, שוב הקצר המקפיץ, הכל חזר אלי.

 

באותו הרגע, באמת רציתי למות.

 

 

 

פרק קצר אני יודעת.. אני אמשיך אותו אחר כך אבל אני חייבת לסיים, יאללה ביי..! ותגיבו..!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/3/2008 17:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבסולוט..


היי..!

טוב, נעמה היום אצלי.. D:

ו... תגידו לי להתחדש! יש לי לברט! יאהיי!!

כחול כזה +_+

הממ הממ.. תראו סמיילי שהמצאתי ברגע זה ממש [וואוו!]:

0_-  עוד סמיילי מטורף מבית היוצר:"סמיילז (ע"ר)"

מחר פורים.!

ובגלל.. בגלל שפורים הוא חג שכולם מתחפשים ומתנהגים כמו מפגרים, החלטתי לשים תמונות של משהו שגורם לך גם להרגיש מפגר:

וודקה!

ו.. גם בגלל שמצאתי תמונות ממש יפות 0.0

אז בינתיים שאנחנו מחקות סמיילים, הנה התמונות היפות של הוודקה:

הנה הרבה ביחדיו:

 

 

 

לדבריה של נעמה:"זה ודקה לילדים בני שנתיים!":

 

הוודקה היפה שאח שלי צילם +_+:

 

כמה תמונות ממש יפות של אבסולוט פירס:

 

 

 

 

 

 

 

לבינתיים אין סיפור.. אנחנו הולכות לעשות גוונים בשיער 0.0!!

אתם תשרדו.. יאללה.. ביי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/3/2008 13:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYou're the pretender אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על You're the pretender ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)