לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Picture & Button


תמונות לעיצובים,כפתורים,באנרים,הסברים

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

כפתורים,באנרים,תמונות לעיצובים


 

כפתורים:

1. סרט:פנלופי [14]

2. כריס בראון [12]

3. סרט:סיפור אהבה בלתי נשכח [66]

4. אשלי סיפסון [18]

5. ניקול [13]

 

באנרים:

1. אשלי סיפסון [3]

2. ניקול [2]

 

תמונות לעיצובים:

1. אנשים [20]

 

 

[12]

 

כפתורים: כריב בראון

הכנה שלי.. שיחקתי קצת עם טקסטורות מקווה שתאהבו (:

 

   

    

    

 

 

 

[18]

 

כפתורים:אשלי סיפסון + באנרים

הכנה שלי.. ממש אהבתי את האפקט שיצא לי פה :]

   

    

    

    

  

 

באנרים: (ליחצו להגדלה)

 

 

 

 

 

 

 

 

תמונות לעיצובים:אנשים

[ליחצו להגדלה] .. מהאוסף לי

   
   
   

   

   

 

[66]

 

כפתורים: סיפור אהבה בלתי נשכח

הכנה שלי יש הרבה חח :P

   

     

     

     

      

    

     

     

    

     

     

     

    

  

 

 

 

[14]

 

כפתורים:פנלופי

סרט ממש יפה אני ראיתי אותו והכנה שליי (:

   

    

    

   

 

 

 

 

כפתורים: Nicole Scherzinger

הכנה שלי + באנרים

   

    

    

  

 

 

באנרים:

 

 

 

 

נכתב על ידי , 14/11/2008 15:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,493
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrotemyyy22 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rotemyyy22 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)