לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Soft Tremble


I LOVE NYC

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

lonley place. Ha


Her lips were red, Her looks were free,

Her locks were yellow as gold:

Her skin was as white as leprosy,

The night-mare LIFE IN-DEATH was she,

Who thicks man's blood with cold.

הכל חוזר לפה.

פייסבוק,בונה,שוקס,מייספייס...

אבל רק בישרא אפשר לכתוב. כל פעם, אני כותבת שהרבה השתנה, כי יש הפרשי זמן של שבועות, חודשים.. בין פוסט לפוסט. בקצרה אפשר להגיד שכלום לא השתנה, והכלשונה לג~~מרי.

 

אני עוברת שנה הבאה לכיתה רגילה

(הגיע הזמן, אחרי שנתיים בכיתת מכינה בצרפתית XD), ואני שמחה.

 אני לא אהנה עם חברים שלי כי הרוב עוזבים,

 ומי שנשאר מילא הולך לכיתות אחרות, אבל...

אם אני לא אמצא מישהו ל-HANG OUT אני תמיד אחפש את החברים שנשארו לי בפינות של בצפר.

 

*שינוי-נושא*

אחרי חודשיים שעשיתי משהו שלא הייתי אמורה לעשות בבצפר, אמא של חברה שלי ראתה אותי.

יש לי ככה מזל, שהיא וההורים שלי בכלל לא בקשר,או שהייתי מתה. או בפחות דרמה, מועפת מהבית?

אניוואי, החופש הזה זז לאט.כנראה כי אני לא מצליחה להפגש עם אפחד.

מעניין גם למה, הא?

 

 VIVI

 אני רצה מחר, למכור כ ל מה שיש לי ולקנות לך כרטיס טיסה XD

 (ראנדום,אני עושה המון שגיאות כתיב.שיט)

הבנאדם היחיד שיצליח להעלות לי ת'מצב רוח,ורו.

 כי מי עוד צוחק מהאפצ'י הנכה שלי??מי מי?!

ומי תופס לי חרקים שעפים לי לשיער יותר טוב ממנה? אפחד.

לא אכפת לי, שחשבתי שנטשת אותי את לא. אפפעם.

 ולא אכפת לי שיש 246896422579 מיליון קילומטר בינינו... ILY

   

שנתיים בקנדה,

זה הרבה הרבה זמן. בישראל, כולם כ"כ שקועים בחרא שלהם...

זה מעפן לחשוב שגמני  הייתי ככה. אבל בסך הכל, מה?

 זה בעיות שלהם, ולא שזה בכלל קשור אליי.

 כמו שהם אמרו, "זה ממש לא את, פשוט אין לי זמן כשאני בשקם\קניון\חולות\עושה פרקור"

 טוב, נראה מה יהיה הלאה.

 

ונסיים בטון כזה, הספר "ראיון עם ערפד",

 הרבה יותר שווה מ"דמדומים".

 עם כל הכבוד לרוברט פאטיסון, כמובן XD

 

LoveLessxXx

So, you're Edward

-Yes

ok.. How old are you

-age is only numbers, love, is infinete

נכתב על ידי , 8/7/2009 04:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של V E R O ב-14/7/2009 09:49
 



a new photo!!!


T___T

  Ha...

DOWN?

נכתב על ידי , 5/7/2009 01:36  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

6,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMarvel™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Marvel™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)