לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים שלא נשכחים


.סיפורים שכתבתי. מומלץ לאוהבי טוקיו הוטל. =]

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 333707156 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

פרק 18+ הודעה


היי.
טוב, אני יודעת שהרוב פשוט ידלגו על החלק הזה, אז אני ירשום את זה בסוף.
אז הפרק-
בפרקים הקודמים:
הבנים יוצאים למסיבה, ביל נשאר בבית, הוא אמור לצאת אל זואי אך בדלת עומדת אמילי( קראו בסוף על הדמויות.)
היא אומרת לו שהי תעבור אל בית הספר שלו, והוא נבהל.
איכשהו הוא מצליח לסלק אותה והוא הולך אל זואי.
בסוף הוא נשאר לישון אצל זואי ושולח הודעה לטום על כך.
טום, שהיה במסיבה, קרא את ההודעה והוא ולילי הגיעו בקושי רב אל ביתו של טום, ואל מיטתו..

הפרק:
השעון המעורר צלצל ב6:45, וטום שלח יד מתוך שינה כדי לכבות אותו.
"תשתוק, חתיכת נודניק." מלמל ודפק בחוזקה על השעון אשר השתתק ונפל. טום כבש את ראשו בכרית שלו, וכשחשב שנגמר הסיוט, הוא שמע עוד צלצול.
"יש לי כאב ראש.. בבקשה שזה יגמר.." הוא אמר,
"אני מנסה.." לילי שלחה יד אל הפלאפון שלה וכיבתה אותו.
"טום?"
"לילי?"
"אהע!!" שניהם צרחו והתיישרו.
"תגיד לי שזה לא נכון..." מלמלה לילי, מביטה בבגדיה הזרוקים ברצפה, "תגיד לי שזה לא נכון.. אני חולמת..."
"אז גם אני חולם?" אמר טום, ומשך לעצמו בשיער, "זה לא חלום.."
"פאק!" אמרו שניהם.
"לא יכול להיות.. אין מצב.. אסור..." נלחצה לילי וחיפשה את בגדיה בין כל הבלגן של טום.
"זה קרה.. זה באמת קרה.." חייך טום לעצמו, בלי שלילי תראה," סופסוף זה קרה... אשכרה... סוף-סוף...."
לילי התחילה לבכות.
"לילי?" הוא נבהל, "מ-מה קרה?, מה יש?"
"א-אני נשבעתי ש.. ועכשיו... אני... אתה..." הוא ניסה להבין בין בכייה.
"אני לא מבין." אמר טום, "לא היה בסדר?"
"לא, זה לא קשור. אני גם לא ממש זוכרת מה היה. אבל אני נשבעתי ש.." היא נעצרה.
אסור לה לספר מה באמת גורם לה להירתע. היא נשבעה שלא תעשה את זה. אבל הכל חזר אליה.
"לילי.. די.. בואי.." הוא ניגב את דמעותיה שיצאו בלי שליטה, וחיבק אותה.
"תסלח לי..." היא התנתקה ממנו, "אני יתלבש וילך."
"לא! מה פתאום תלכי?" התנגד טום, "אנחנו הולכים ביחד לבצפר. אני לא נותן לך ללכת כאילו.. את יודעת..."
"אני רוצה להיות לבד, טום." היא אמרה, כבר לבושה, "תסלח לי. אני רק רוצה להיות לבד."
לפתע נשמע ברק כאילו טיל התפוצץ, גשם זלעפות ירד, וסערה השתוללה בחוץ. לילי נבהלה וקפצה לזרועותיו של טום.
"מה זה היה?" שאל טום, מלטף את שיערותיה," היה שמש, ועכשיו יורד גשם."
"פאק!" אמרה לילי, "אנג'י!"
"מה איתה?"
"היא בוכה!" אמרה, "תקשיב, כל פעם שהיא אי פעם בכתה ירד גשם, גם אם היה קיץ."
"בטוחה שזה לא צי- "
"לא טום, זה לא צירוף מקרים!" קטעה אותו, "תתלבש ותתארגן מיד!, אני יתקשר אליה."
והטלפון שלה צלצל,
"אנג'י?" שאלה בתקווה
"לא, זו ג'ניפר. גם את שמת לב לשינוי מזג האוויר?, משו קרה לה."
"אני יודעת." אמרה לילי, "מעניין מה."
"רגע, שניה, זואי מתקשרת אני יצרף אותה."
"שמעתן משו מאנג'י?" שאלה זואי, "ביל לא מאמין לי, הוא חושב שזה צירופי מקרים."
"זה כנראה תורשתי." אמרה לילי, "גם טום חושב ככה."
"אני לא מבינה מה יכול לקרות שהיא בוכה ככה." אמרה ג'ניפר, "אני ינסה להתקשר אליה."
"תודיעי לנו."
"ביי."
"אנג'י.. קדימה תעני.." אמרה ג'ניפר, "קדימה.. הלו?, אנג'י?"
"ג'ניפר!" קולה מוכיח כי היא בוכה.
"מה קרה?, למה את בוכה?"
"ברונו עשה תאונה." אמרה אנג'י, "מובילים אותו לטיפול נמרץ, אנחנו היינו בדרך חזרה מהמסיבה ואז הוא התנגש ב... ואת לא מבינה איך זה היה, הוא כולו דם ו..."
"אנחנו כבר באים!, אני יודיעה להם ואנחנו נבוא," אמרה ג'ניפר, "הכל יהיה בסדר, את צריכה להיות חזקה, אחרת הגשם יעצור את התנועה."
"חח.. בסדר, הבנתי." אמרה אנג'י, כנראה בחיוך, "אני מחכה לכן."
"ביי." היא ניתקה, והתקשרה לזואי ולילי.
"מה קרה?"
"היא בסדר?"
"ברונו עשה תאונה, הוא בטיפול נמרץ." אמרה ג'ניפר, "אתן מוכנות?, נלך אליה, היא ממש צריכה אותנו."
"ניפגש כבר שם." אמרה זואי, "השמש זורחת, לפחות היא הפסיקה לבכות."
"טוב, בסדר. ניפגש שם." אמרו ג'ניפר ולילי וניתקו.
"מה קרה?" שאל טום
"ברונו עשה תאונה." אמרה לילי,
"ברונו עשה תאונה?!" נבהל טום, "אז מה אנחנו עושים פה?!"
"מחכים שתתלבש." אמרה לילי, "אתה רוצה לצאת עם טרנינג שכתוב עליו, משו-לא-מובן?"
"חכי שניה, "הוא ניגש אל ארונו החליף בגדים במהירות, והם הלכו אל בית החולים שבו היו אנג'י, ג'ניפר, ג'וני, ביל וזואי.
"דוקטור, מה איתו?, הוא בסדר?" הדוקטור יצא אחרי שעתיים של ציפייה.
"תקשיבו.."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
עד כאן.
מתח??!
מה אתם אומרים שקרה לברונו?...
טוב אז כמה הודעות-


1. 20 תגובות ואני מעלה פרק נוסף.
2. דמויות חדשות-
אמילי-
האקסית של ביל. הם היו שיכורים והפכו להיות מאורסים, אל ביל ביטל הכל, ועכשיו היא חזרה.
אנג'ל-
חברת ילדות של טום וביל
בטי-
חברת ילדות של טום וביל, וגם האקסית של ביל.

אם יהיו עוד אני יוסיף...

3. אני צריכה עיצוב חדש, אז אם מישו מכיר בלוג שיכול לעזור לי בבקשה תגידו בתגובות=]]
4. ספויילרים-


"מיום ליום אני פחות ופחות מחבב אותו."

 

"את בטח אמילי."

"למה שלא תלך אל אחת החברות של קריסטי או אליה, כי אני בטוחה שהיא תתן לך את מבוקשך!"

"הפאקינג מורה הזה אנס אותך!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תושבי הדרום-
אני איתכם בכל, ומחכה שהכל כבר יגמר, ובקרוב מאוד נחסל אחת ולתמיד את החמאס ואת כל הערבים מהמפה( תקראו לי גזענית, לא אכפת לי)
חח..
לפני כמה זמן ראיתי טלוויזיה והיה שם בכיר בחמאס ואני לא צוחקת אני ראיתי אשכרה קוף!!!!!!
חשבתי לקחת את התמונה שלו ולקחת תמונה של קוף ולעשות חידון-
מצא את ההבדלים
אבל לא מצאתי את התמונה של אותו הקוף( כלומר החמאסניק.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
יצא פוסט ארוך....
תגובות, כניסות ופרק נוסף...


נכתב על ידי , 11/1/2009 17:34  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של i love tom | סיפור ט"ה ב-14/1/2009 16:36



14,862

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi love tom | סיפור ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i love tom | סיפור ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)