לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים שלא נשכחים


.סיפורים שכתבתי. מומלץ לאוהבי טוקיו הוטל. =]

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 333707156 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

הזדמנות שניה|פרק 7


היי...
טוב, אני ממש מקווה שאנשים עדין קוראים את הפרקים לי...
אני מזה מצטערת שאני לא מעדכנת פשוט אין לי זמן בכלל!!!!!
אני חושבת על להקפיא את הסיפור או את הבלוג.
הסיפור פשוט נמרח וכבר כתבתי הרבה מאוד סיפורים חדשים שייפים, אבל מכיוון שאני לא סובלת שאנשים עושים את זב אני לא מתכוונת לעשות לכם את זה...
אז..בבקשה! אל תכעסו עלי או משו כזה, ואם הסיפור חשוב לכן אז בבקשה להגיב=]

בפרקים הקודמים:
לילי וטום נשלחים אל מלון כזה שהחברים להן שלחו אותם בלי שהם ידעו שהם באותו המלון.
טום מוצא מישי ללילה אך עדין מאוהב בלילי.
לילי פגהש את כריס אך היא עדין אוהבת את טום.

הפרק:
"הם כבר 5 ימים שם, ולא פגשו אחד את השני.זה נראה לכם הגיוני?"שאלה אנג'י.הם היו בחצר ביתן של הבנות.עברו חמישה ימים מאז שהם שלחו את טום ולילי אל אותו המקום.
"כנראה שזה הגורל."אמרה ג'ניפר, מורחת על עצמה קרם שיזוף, ונעזרת בג'וני.
"אני כ"כ רוצה שהם יהיו ביחד."אמרה זואי, "חבל שזה לא קורה.לבנתיים."
"אני לא רוצה שלילדים שלי לא יהיו דודים."אמר ביל, "אם טום לא יהיה עם לילי,הוא לא יתחתן לעולם.."
"אנחנו חייבים לעשות משו.."הם החליטו.

טום היה בדרכו אל הבריכה.מקווה בכל ליבו לפגוש שם את לילי.הם פגשו אחד את השניה בארוחת הבוקר של היום הרביעי שלהם שם.לא לקח להם הרבה זמן להבין שזה מעשה של חבריהם. הוא נשכב על כיסא,שם משקפי שמש על עיניו וניסה לנמנם קצת.
לילי ירדה אל הבריכה. מקווה לפגוש את טום אך באותו הזמן מקווה שהוא אינו שם. היא ראתה אותו שם. שוכב על הכסא.גופו העליון חשוף,שיערו היה אסוף בגומיה ומשקפי שמש לעיניו.
היא נאנחה מיופיו. בשקט גמור היא נשכבה על כיסא לצידו.גם היא שמה משקפי שמש וניסתה לנוח. אך טום לא הרפה ממחשבותיה.
טום פקח עיניו תחת משקפי השמש.הוא הפזיל את מבטו הצידה וראה את לילי שוכבת בבגד-ים שכ"כ החמיא לה.הרגשות שלו כלפי הוכפלו פי מיליון.
הוא נאנח. 'אנחנו צריכים לדבר' חשב. הוא נשם עמוק.
"לילי.."הוא קרא, "לילי.."
היא שמעה קול קורא לה.בזהירות רבה פתחה עין תחת משקפי השמש וראתה את טום, לצידה.הוא ישב על ברכיו לצידה של לילי.
"לילי..."המשיך לקרוא, אך לילי המשיכה כיושנת.
 "
meamor"קרא טום בשקט, "meamor" הוא רכן כלפיה, מנשק בעדינות את לחיה, גורם לה לצמרמורת.
"אני אוהב אותך, את יודעת?"הוא ליטף את שיערה, "למה את לא יכולה להאמין לי? אני אוהב אותך,לילי. עוד מהיום הראשון שנפגשנו בבצפר הרגשתי משו לא מובן. וכשהיינו בים ונשבענו דרך הכוכבים?, כ"כ אהבתי אותך, יותר מכל דבר אחר בחיים שלי.ואני מצטער על כל הסבל שגרמתי לך.."הוא עצר.טום העביר את ידו על פניה של לילי ואז על גופה, אך לא חודר אל הפרטיות.ואז הוא חזר ללטף את שערה ביד אחת וביד השניה החזיק את ידה.משלב את אצבעותיהם.
"את כ"כ יפה, לילי.."הוא המשיך ואז צחק, "מוזר לי לדבר אליך ככה... אבל זה יותר קל...קשה לי לדבר אליך כשאת עומדת מולי, אני מרגיש כאילו אני הולך למות כשאני רואה את היופי שלך...אני רק רוצה לפצוח את פי והמילים נתקעות בגרוני....אני אוהב אותך, לילי, ואני לא יכול לסבול את זה שאת לא איתי, זה פשוט נמאס לי. נמאס לי לראות אותך ולדעת שאת לא שלי.נמאס לי הקטע של הבחורה ללילה.זה כבר לא כיף, אני מרגיש בוגד....אבל כל זה יישאר ביני ובן עצמי. הרי את לא שומעת...אני אוהב אותך.."הוא קם ורצה ללכת אך לילי החזיקה בידו.הוא הביט בה וראה שהיא עם עיניים פקוחות.
היא משכה אותו אליה.
"גם לי נמאס מהקטע לראות אותך ולדעת שאתה לא איתי.."היא תפסה בראשו ונישקה אותו. שניהם לא רצו להתנתק.
"אני אוהב אותך."אמר טום, מחבק ומנשק את לילי.הם היו מחובקים ולא מתנתקים לשניה.הוא סגר ברשלנות את דלת חדרה עם רגלו.
"אני."נשיקה,"אוהבת."נשיקה,"אותך."נשיקה,"יותר."אמרה לילי, מחייכת לעצמה שטום הפיל אותה ואותו על מיטתה.
"לא נכון."אמר טום
"כן נכון."נשיקה ממושכת.הם התגלגלו על המיטה.דבר לא מפריע להם.
"אני אוהב אותך."אמר טום, מתכוון לכל מילה.
"אתה מבטיח לי שאין יותר שקרים?"היא שאלה
"מבטיח."אמר טום, הוא המשיך לנשקה ולחבקה.

"אין מישי יותר מאושרת ממני!"אמרה לילי לאחותה ניקול בטלפון.
"הו, תודה באמת שאת מתקשרת!"אמרה ניקול, "הכל בסדר איתי, תודה שאת שואלת. דבר לא חדש חוץ מהעובדה שיש לי חבר חדש אבל למה שזה יעניין את גברת קאוליץ?"
לילי צחקקה, "מה שלומך, ניקול?, אני שמחה שהכל בסדר. יש לך חבר חדש?, יופי טופי.עכשיו תקשיבי; אני הכי מאושרת שיש!!!"
"אוקי..אני לא אשאל למה כי את הולכת לספר לי.."
"בקיצור; מאז שהגענו לפה אני וטום היינו בכסח.לא דיברנו ואז דבר הוביל לדבר ושכבנו.אבל בתור סטוץ.כך כמה פעמים.ואז אנג'י, ג'ניפר וזואי שלחו אותי לאיזו מלון, מלום מדהים, כן?, והבנים שלחו את טום. בקיצור אני כאילו ישנתי והוא התחיל לדבר ולהגיד שהוא אוהב אותי והוא חשב שאני לא שומעת ואז הוא רצה ללכת, אבל תפסתי לו את היד והתנשקנו!, ואנחנו ביחד!!"
"זה נקרא אצלך בקיצור?!"שאלה ניקול, לילי צחקה
"עכשיו, מי החבר שלך?"היא שאלה
"הוא מישו חדש בבצפר.אחד החתיכים!"אמרה ניקול
"רגע, ומה עם מתיאס?"
"הוא נפרד משירלי, אחרי שגילה שהיא רצתה אותו רק מכיוון שרצתה להציק לי."אמרה ניקול, "בדיוק כמו שהיא עשתה עם אח של ג'ונס, גארי."
"מה איתו באמת?"
"עם אח של ג'ונס?, בסדר.."
"לא עליו אני מדברת!!!"לילי קטעה את אחותה
"אה..ג'ונס..הוא ככה-ככה."אמרה ניקול, "עדין אוהב אותך."
"באמת?"לילי פקפקה
"כן."אמרה ניקול, "אבל את יודעת שהוא ניסה להתחיל איתי?, אבל לא הלך לו.."היא צחקה
"חח..באמת?,למה?"
"כי לא הסכמתי."
"למה?"
"א.הוא נראה מעולה אבל הוא האקס המיתולוגי שלך-"
"ואת לא כועסת?"שאלה לילי
"למה שאני אכעס?, יש לי מלא סיבות לא לצאת איתו:
. ב.יצאתי עם אח שלו ג. יש לי חבר ד. חצי מהבצפר אוהב אותי כי אני זו אני, והחצי השני כי אני אחותך."
"באמת?"
"ברור!"אמרה ניקול, "והכי שווה בזה ששירלי הכלבה מתעצבנת, זה כ"כ כיף..."
"אתן רבות?"
"במקום שיעורי לשון יש לי שיעורים לתת לה. לפעמים אני שולחת אותה עם תוספת קטנה הביתה."
"ניקול!!"קראה לילי,צוחקת
"מה?"אמרה ניקול, "אנחנו סתם רבות. לא משו רציני."
"אוקי.."
"עכשיו, יש משו שתמיד רציתי לשאול אותך; איך טום מנשק?"שאלה ניקול, לילי צחקה
"מדהים.."חייכה לילי, "כל פעם מחדש אני מתאהבת בו."לילי שיחקה עם רגליה קדימה-אחורה כילדה קטנה. היא שכבה על בטנה על המיטה שבחדרה. פניה היו כלפי החלון כך שלא ראתה מי נכנס,"..ואני כ"כ אוהבת אותו.."טום נכנס לחדר ונפל לצידה.גורם למיטה לקפוץ, ולהקפיץ את לילי מטה ומעלה.
"היי."היא אמרה, נושקת קצרות על שפתיו, "אז מה איתך ועם זה שאני לא יודעת את שמו?"
"אה, כן. קוראים לו טום.והוא מזה חתיך!"אמרה ניקול
"באמת?"אמרה לילי, מתענגת מנשיקותיו של טום על צווארה, גרונה ופיה, "ואיך הכל קרה?"
"ככה;"
ת.פלשבק(נקודת מבט של ניקול)
 בהפסקה הלכתי אל הכיתה. ואז, אז ראיתי אותו. שערו היה בלונדיני-שחור ארוך. צבע גופו היה שזוף. עיניו היו בצבע ירוקות-חומות שאפשר לקלוט ממרחקים. ראיתי ניצוץ והבנתי שיש לו עגיל בגבה. הוא עמד ליד הדלת של כיתה משכבת הבוגרים, אלה ששנה מעלי, הדלת הייתה בדיוק ליד כיתתי.סידרתי את החולצה שלי כך שחשפה את כתפיי ואת חזייתי. חצאית המיני ישבה מצוין. נשמתי עמוק, סידרתי את השיער של בטבעיות, והלכתי. הרגשתי את מבטי הבחינה של הבנים שישבו מתחת לבניין כלשהו ועישנו, את מבטי הקנאה של הבנות שדיברו על תצוגת האופנה שהייתה אתמול. ואז, דמות מוכרת יצאה מן כיתת הבוגרים וחיבקה את הנער חיבוק גברי. זיהיתי את ג'ו, הידיד הכי טוב שלי. הוא הביט בי וחייך אליה, ניצלתי את ההזדמנות וחייכתי אליו בחזרה, והתקדמתי אליהם.
"מה קורה, ג'ו?"שאלתי, מחבקת ומנשקת אותו בידידויות.
"מה קרה, מאמי?"חייך אלי, בוחן אותי, "די השקעת יחסית ליום רגיל."
"תשתוק."צחקתי והבטתי באותו אחד, הוא גם הביט בי וחייך, חייכתי בחזרה.
"אה, כן, טום תכיר זו ניקול, ניקול זה טום."הציג ג'ו. הושטתי את ידי וטום נישק אותה
"ג'נטלמן אמיתי.."צחקקתי.
"וואו, טוב אני חייב ללכת, אני רואה כמה בנות ממש-ממש יפות, הייתי פה. ניקי, תראי לו את הבצפר?" בלי לשמוע את תשובתי ג'ו נעלם מן העין, כשהוא הלך במסלול של כמה בנות.
"אז.."אמר טום, מנסה להתחיל שיחה,"יש מקום שאפשר להיות בו לבד?"
"בוא אחרי."תפסתי את ידו והובלתי אותו למקום כלשהו."נו, קדימה."זירזתי אותו לצאת מפריצה כלשהי שהייתה בגדר.
"וואו."הוא אמר כשראה את הנוף. היינו בחוף הים.
"ניכנס?"שאלתי בחיוך. הוא הביט בי, מצחקק. קיפלתי את החולצה שלי והלכתי על החוף כשמידי פעם המים מגיעים אל רגלי.הוא הלך לצידי. ואז, איכשהו ידו מצאה את ידי.וכך הלכנו, ידי ביד, על החוף. ולפני שחזרנו לבית הספר הוא עצר אותי, החזיק את ידי, ומצאתי את עצמי מתנשקת עם טום.
ס.פלאשבק.
"או...איזה מאמי.."אמרה לילי, "ומאז אתם ביחד?"
"כן."אמרה ניקול, "הוא לקח אותי למלא מקומות מזה רומנטיים..היינו שוב בים, ואכלנו ארוחת ערב בזמן השקיעה.."
"הלוואי שטום שלי יהיה כ"כ רומנטי."לילי הביטה בטום
"היי!, אני רומנטי!"הוא מחה
"אה, כן?, תן לי דבר רומנטי אחד שעשית."ביקשה לילי.
טום חשב קצת, "בים!, כשנשבעו דרך הכוכבים!"הוא מצא
"טוב, צודק."אמרה לילי,"טוב, ניקי. אני חייבת לנתק, טום עושה דברים שהוא לא אמור לעשות. אוהבת אותך."
"גם אני."אמרה ניקול וניתקה את השיחה.
"טום, לא!"צחקה לילי למראה טום המתכוון לקפוץ עליה וכך הוא עשה. הוא שוב גרם למיטה לרעוד.
"טום, אני רוצה לחזור הביתה.."אמרה בפינוק
"אבל לפני שאנחנו הולכים..אולי נשאיר זיכרונות?"הוא חייך ושיחק עם הסייד שלו.
"טום!"היא קראה ודחפה אותו מעט
"מה?"טום עשה מבט תמים ומתחנן
"או.."אמרה לילי וטום חשב שהיא מסכימה אבל אז היא הוסיפה, "זה לא עובד עלי, טום."
"אוף."טום שילב ידיים כילד קטן
"לא נורא.."לחשה באוזנו
"אני רוצה להיות איתך אבל אם לא אומרת לא אז זה יהיה כמו אונס.."אמר טום בשקט
"אתה מתוק כשאתה מתחשב."אמרה ברצינות, מלטפת את פניו
"אז את מסכימה?"שאל בתקווה
"די, טום."אמרה לילי
"אוף, בסדר."הבין טום, לילי נישקה לשפתיו נשיקה ממושכת, הם התהפכו וטום היה מעליה. הוא ניסה את מזלו ושלח יד תחת חולצתה. היא נאנחה שהבינה שאין לה סיכוי, הוא הוריד את חולצתה. היא התנהגה באדישות, אך טום לא שם לב.
"את מסכימה?"הוא שאל כשרצה להוריד את הלבשתם התחתונה.
"לא, אבל אני יודעת שאתה כ" כ עקשן שאין לי סיכוי להתנגד."אמרה בשקט, טום לא שמע.
"אני אוהב אותך."הוא אמר לאחר שסיימו. היא הניחה את ראשה על חזהו וזה ליטף את שיערה.
"אתה אוהב אותי או את הגוף שלי?"
"או..שאלה מכשילה.."צחק טום, לילי הביטה בו, "ברור שאותך. ואת?"
"ברור שאת הגוף שלך."אמרה לילי ברצינות
"מה?!"
"צוחקת, צוחקת. ברור שאותך, מאמי."היא נישקה אותו
"רוצה לחזור הביתה?, אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל התגעגעתי לביל."הוא אמר
"אידיוט.."צחקה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

כן, כן, החלטתי שהם יהיו ביחד.
אז תהנו מזה כי יש מצב שזה יגמר די מהר.
אני שולחת ספולרים למנויים, ספולריים לפרק הבא(שאני מעלה גם לכם) וספולריים לפרקים הבאים.

"לילי, חשבת שזה נגמר?חשבת שטום יכול להיות שלך?,חשבת שיש לו לב?, טעות!!!הכל טעות. טום לא יכול להתחייב.אין לו לב."
"לך ממני."

"אתה התנשקת עם ג'ינה?"

"את עושה טעות."
"אם תרצו את לילי בחזרה תצטרכו לשלם מחיר גבוה."

 

חובה להגיב!!!
ויש לי מסן אז אם בא לכם..
תוסיפו- [email protected]

נכתב על ידי , 3/5/2009 16:46  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת שכותבת D: ב-13/5/2009 09:46



14,862

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi love tom | סיפור ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i love tom | סיפור ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)