לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים שלא נשכחים


.סיפורים שכתבתי. מומלץ לאוהבי טוקיו הוטל. =]

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 333707156 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

סבתא שלי נפטרה...


היי. טוב, אז לפי הכותרת... יאפ, סבתא שלי נפטרה.היום. בערך ב1.

אבל. זה בטח ישמע אכזר, אבל זה יצא לטובה. ז'תומרת היא ממש סבלה, אבל ממש.

היא עכשיו במקום טוב יותר. ואני לא כועסת. אין לי על מי לכעוס.

כל בנאדם בא לעולם בכדי לעשות דבר כלשהו ובכך מסיים את תפקידו.

ואם כך, תפקידה נגמר.

היא הייתה מאוד חשובה לי.

כל כמה שבתות היינו נוסעים אליה, לירושלים.

אני זוכרת איך היא הייתה מבקשת שנוכל פירות כי זה בריא.

פאק...

אני פשוט עוד לא הצלחתי לעכל את זה שזהו.

אין יותר סבתא.

אין יותר סבתא בכלל.

לא מצד אבא ועכשיו לא מצד האמא.

אני זוכרת כשמצבה התחיל להדרדר, הבאנו אותה אל הבית שלנו. היא חייתה איתנו.

ואני עוד התלוננתי על זה שהיא רוצה כל הזמן ללכת ולבדוק שהכל בסדר, ושאני אכין לה תה.

עם הזמן המצב יותר הדרדר.

היא כבר לא יכלה ללכת. בקושי לפקוח עיניים הצליחה.

כשביקרתי אותה לראושנה בבית החולים, פשוט בכיתי.

זה היה נורא לראות את סבתא שלי ממלמלת לעצמה בשפה שאני מכירה.

אך היא נראתה כמשוגעת.

כלא שפויה.

והיא הייתה שפויה!!!! לעזאזל!!! למה היא הלכה לי?

ולמה אני לא יכולה לעכל את זה?

למה אני פאקינג יושבת כאן, מול המחשב במקום ללכת להלוויה?

למה אני לא בכיתי?

למה לא צעקתי?

למה...למה אני בקושי עצובה.......?

למה אני לא יכולה להבין את זה?

למה אחי הגדול כועס עלי שאני לא מתמודדת עם האמת. שאני לא רוצהב ללכת להלוויה כי אני יודעת שיש מצב שאני אנסה להצטרף אליה.

שבועיים. שבועיים שהיא היתה בבית החולים. לא מדברת. לא אוכלת. אפילו הרופאים התייאשו.

היו לה את כל המחלות שמישו היה יכול שלא לבקש.

רק סרטן היה חסר לה.

היא לא הייתה יכולה יותר ללכת. ובשביל לאכול הזרימו לה את זה דרך צינורות מזורגגים.

למה היא הייתה חייבת לסבול???????????????????????????????

למה היא הלכה לי?????? למה?

למה?

למה?

היא לא הייתה צעריה. ממש לא.

בת 85 אני חושבת.

אבל אני עדין לא יכולה לעכל את זה.

אבל אני יודעת שהיא תמשיך לשמור עלי. מלמעלה.

 

 

אז. לסיכום.

אני לא חושבת שבקרוב אני אוכל להעלות פרק.

אני ממש מקווה שתסלחו לי.

אבל. מאוד התרגשתי מהתגובות שלכם.

אני מקווה שאוכל להמשיך את הסיפור.

אם לא?

אני אעלה פוסט שיסכם את כל מה שהיה אמור לקרות.

 

אוהבת אותכם=]

וגם אותך, סבתא.

נכתב על ידי , 13/5/2009 17:58  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופ.^ ב-9/6/2009 21:31
 



לדף הבא
דפים:  

14,862

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi love tom | סיפור ט"ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i love tom | סיפור ט"ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)