לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

קנו לי חתול חובה קריאה!!1


טוב הכל התחיל כך: אמא שלי חזרה איתי מבתה"ס כי רציתי להסתפר בסוף הלכתי


 ביום אחר אבל היתה מן חנות מזון ששם הדרך הביתה ארוכה ודרך המספרה שהיא

 

 קצרה ואמא שלי רצתה ללכת דרך חנות המזון טוב הלכתי איתה דרך חנות המזון

 

מזזזזזל טוב ועל חנות המזון היתה מודעה ברוסית ואמא שלי נולדה בבלה רוס והיא

 

יודעת.. אז היא קראה וחייכה ושאלתי אותה אמא מה זה?! והיא ענתה סתם מודעה

 

 ושאלתי אותה איזה מודעה ? והיא אמרה מכירת חתולים פרסים לבנים אני חייכתי

 

והייתי חייבת שחתול אחד מהם יהיה של שלי ותראו מה עשיתי : אמרתי לאמא שלי

 

אמא אהה .. חברה שלי רוצה לקנות חתול בסתם כן והיא האמינה חחחח... והיא

 

התקשרה לבעלים הם אמרו לה 1200 ושהם יעשו לה 600 במקום כי נשארו שני

 

חתולים בנים ואמרא שלי רצתה לראות אותם אז היא הלכה לראות אותם התאהבה

 

וקנתה לנו חתול לבן פרסי מתוק קטן שעכשיו הוא גדל ומתוקי וחמודי ויפה ומהמם

 

טוב קיצר אני יודעת שאני חופרת לכם אבל בכל זאת גיבו לי כתבתי הרבה והידיים

 

כואבות כי מי שמגיב מגניב

נכתב על ידי ^+^ Noy ^+^ , 24/3/2008 09:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



" מסיבת ההפתעה שכמעט הפכה לפדיחה "


 לאבא שלי יש היום יומולדת.. ואני ושתי אחיותי עדן הבינונית ושקד הקטנה אני

הגדולה הכנו לו מסיבת הפתעה והוא כמעט גילה ניצלנו את זה שזה חופש בגלל

 

פורים ניקינו וסידרנו את כל הבית חחח.. וטלינו מלא בלונים והכנו שלטים והיה ממש

 

כיף ומזל שבסוף יצא טוב והוא לא גילה


מסיבת פורים בבתי הספר
רובם חגגו ב -18 וב -19 אבל אני חגגתי  ב- 20.3 אני חגגתי בבה"ס שלי חיים וייצמן

 

בנהריה.

 

אני ושתי חברות טובות שלי ענבל ומור התחפשנו לחיפושית (לא יצא משו..) ואני

 

מרוב הלחץ של פורים שחכתי להתאפר חח.. ואיזה פדיחות כולם מאופרים ופתאם

 

אני שמה לב שאני לא מאופרת חחח..  וקניתי מלא איפור חדש ושחכתי תגיבו :)))  


ההורים לא ידעו על תגידו שלא אמרתי אבל מה שאני יכתוב כאן ממש ארוך.. טוב

 

לפני כמה זמן נראה לי בשנת 2007 בחופש הגדול אני וחברה שלי רעות קבענו שנלך

 

לקניון בחיפה ואנחנו גרנו אז בנהריה.. עכשיו אני גרה ברגבה.. ובאתי עליה כדאי

 

שנלך וההורים שלה לא יכלו לקחת אותנו והתבאסנו והחלטנו לסוע במונית מנהריה ו

 

עד חיפה וההורים שלה הסכימו ושלי לא ידעו על זה ובמשך הנסיעה סתם לא עשינו

 

כלום ואבא שלי התקשר אלי לשאול איפה אני אז אמרתי לו שאני באוטו של חברה

 

שלי שאנחנו עם אבא של חברה שלי ולא היינו כי נסענו במונית וידעתי שעם אני יספר

 

להוריי הם יכעסו עליי וכשהגענו לחיפה אז הקניון היה סגור כי הגענו ממש מוקדם אז

 

סתם דיברנו וחיכינו ושניפתח הקניון אז קנינו דברים אבל בואו לא ניכנס לזה אבל מה

 

שבאת קטע פה זה שאח"כ לא היה מי שיחזיר אותנו מחיפה ונכנסנו למונית שתחזיר

 

אותנו הביתה ובדיוק אבא שלי התקשר אלי והוא גילה הכול אזז קחו טיפ מימני אל

 

תנסו לשמור סוד בבטן גם עם אתם חושבים ובטוחים שהוא לא יתגלה ותמיד תספרו

 

את האמת   גיבו.. כי מי שמגיב מגניב :| ..

                                        
מקווה שנהנתם ממני לינוי - צוות הבלוג נסיכה בלוג מעולם אחר.

נכתב על ידי ^+^ Noy ^+^ , 23/3/2008 22:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ^+^ Noy ^+^

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^+^ Noy ^+^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^+^ Noy ^+^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)