לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 36

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

פוסט :) + תמונה לא קשורה


חשבתי לעשות שינוי ולעשות פוסט - תמונה לא קשורה, חשבתי למחוק איזה תמונה מאיזה פוסט עתיק ולשאול אתכם מאיפה עשיתי את זה... משחק משעשע שאני נוהג לשחק עם האנשים שאני מאוד מאוד שונא :)

 

אז מה קורה?

 

איתי נחמד, מסיימים את שנת הלימודים, מגישים עבודות... קשה קשה...

 

מה גיליתי לאחרונה?

 

1. יש לי 2 עצמות שמיעה באוזן שהפכו לעצם אחת, זה התגלה בניתוח שבו פתחו לי את האוזן, ראו את הדבר ההזוי וסגרו חזרה, השמיעה אולי נפגעה ושום דבר חוץ מזה לא השתנה :) חדשות נהדרות בהחלט!

 

2. גילו שזו מחלה תורשתית שמתאפיינת גם בעצמות חלשות וכליות שלא מתפקדות :) במקרה אני אחותי ואחי במצב טוב ורק השמיעה נדפקה אבל אז אמרו לי שזה מועבר בגנים וזה גן דומיננטי :) מה איכפת לי? זו אשתי שתקבל אותי בעסקת חבילה של בעיות גנטיות :)

 

3. 95 בשירות עצמי בתחנת דלק "אלונית" בדרך בין כפר סבא לצומת אייל עולה רק 5.97 לליטר!

 

4. ווינדוס 7 עובד מצויין! הוא פשוט עובד! (אחרי שפורצים אותו וכל תוכנה אחרת שרוצים להפעיל עליו שהיא לא מסנג'ר 9)

 

5. יש לי המון רצון להשקיע בלימודים, לעשות דברים חשובים, לעזור לחיים שלי להשתפר ולעלות על דרך המלך אבל הרצון הזה בדרך כלל נמוך מהכוח הפיסיקלי המתון שנוחת עלי על בסיס קבוע ואומר לי "יאללה אין לי כוח"

 

6. יש בבאג אוזניות למחשב במחיר של 39 שקלים (נכון להיום). באריזה שלהם יש מפרט מדהים וידידותי ללקוח ומאחוריו בלי ששמים לב יש גבר ערום בפוזה אמנותית משהו... ללכת ולצנזר בבקשה :)

 

מה עוד? סתם אתם יודעים, אני עובד בשביל לעצב למיוזיקל וללייטמוטיב שזה בעצם מיוזיקל והבעלים הקודמים של מיוזיקל... כיום הם 2 מתחרים ואני מעצב לשניהם

 

גם התנדבתי לעצב לאתר ZOLGAMES ואני מעצב בלוגים שוב מסתבר P: אולי אני אפרסם את עצמי?

 

כיף לעבוד בבאג אני משתפר [:

 

 ועדכונים על אלמוג מהפעם האחרונה ששמעתם ממני:

 

אני כבר לא שותה המון, משומה אבד לי החשק, התחלתי לשתות רק בירה פה ושם ויין :) בפאבים אני בוחר רום ובחתונות אני בוחר שיבאס עם קולה וקרח :)... אין יותר אלמוג שתיין!

 

אני חוזר לעשות כושר, אני יודע שאני נראה טוב ואפילו דיי מושלם אבל אני צריך קצת בריאות בחיי, קצת לשרוף אנרגיה ואומרים שכשעושים כושר יש יותר כוח וחשק והעצלנות נעלמת :)  אני צריך את זה....

 

אני מוכר את המשחק שלי ללקוח הראשון שלי :) תערוכה במוזיאון בצפון בעד 219 ש"ח וקרדיט לי ולצוות שלי :)

 

עבודות נוכחיות:

 

עבודות ראשיות - באג, אוניברסיטה פתוחה

 

עבודות עיצוב - משחק מחשב, קעקוע ל-בן (כי לבן נקרא כמו white), בלוג לברי, עבודות תרגול לאלין בפוטושופ, עיצוב למיוזיקל ולייטמוטיב ובטח יש עוד שאני לא זוכר אבל יזכירו לי :)

 

יש ללמוד ++C עם וובה ויש להירשם למרוץ למליון P:

 

ב10 לחודש הבא מקבלים משכורת! הורייז! מעניין איזה תלושים אני אקבל :)

 

יאללה לילה טוב לכם אנשים :) אני עובד מחר בבוקר~

 


 



נכתב על ידי , 22/6/2009 19:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,953
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לReshaFlame אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ReshaFlame ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)