לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life without you


my heart will always be with you...

Avatarכינוי: 

בן: 31

ICQ: 296278174 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

שבוע מוזר...


שלום שלום שלום....כן כן אני יודע שהתגעגעתם^.^
טוב אז ואוו היה שבוע מוזר....או שבועיים מוזרים....
טוב אז שוב היתי אצל אור....המשפחה שלו התרידה אותי כי היא חשבה שאני ואור זוגT_T....מה אני נראה כמו הומו???><
טוב אז למדתי למדכונת במתמטיקה....קיבלתי 94:)
ואז היתה לי מדכונת במחשבים....סיימתי אותה הכי ראשון ויש לי הרגשה שקיבלתי 100:)
כשאני ואור ניקינו את האודיטוריום מצאתי פלפון....והוא היה שם מאז שהיה עירוא כלומר שלושה ימים ועדיין היו שיחות איזה מצחיק מי לא מנתק את הפלפון כשמאבדים אז השתמשתי בו למתיחות סתם כדי לדבר שלחתי סמס לכל העולם ואחותו...נרשמתי לאתרי תאוריהXD
קיצר עשיתי שתויות ואז ביום כלשהו המשטרה התחילה להתקשר לכל האנשים ששלחתי להם סמס....והם הגיעו גם לאלבינה והיא התקשרה אלי ואמרה לתת לה את הטלפון....רצו לפתוח לי טיק במשטרה אבל בסוף הכל הסתדר ואני רק יצתרך להחזיר את הכסף שביזבזתי....:)
יום חמישי חזרתי מהפנימייה וישר הלכתי למסיבת יום הולדת של טניה....
היה ממש ממש כיף....אם אני זוכר נכון כולנו ממש השתכרנו...והגענו למצב שכולם התחלקו לזוגות והתמזמזו><
קיצר היה ערב נחמד ובסוף הערב כל הבנות התחילו להקיע...
בלילה כל הזמן קמתי כי רציתי לשתות....ועכשיו אני מתכוון לצאת לעוד מסיבת יום הולדת:)
אני מקווה להשתכר שוב ולמצוא עוד פעם איזה סטוץ^.^
טוב יאללה LOVE YOU    <3

נכתב על ידי , 3/4/2009 20:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsatana666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על satana666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)