לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..Star


just one more stuped blog..

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

פוסט תמונות ענק!! DDDDD:




למטה
נכתב על ידי , 11/5/2008 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום העצמאות+המון תמונות! (פוסט תמונות)


יום עצמאות שמח חמדמדים!!

אני לא מאמינה שכבר 60 למדינה!!

 

טוב.. אז בערב יום העצמאות רונקיפליץ, עומר הסנאית ואני,

יצאנו לאמפי שבמודיעין (איפה שאני גרה.)

 

היה כיף חיים!!!!!!!!111

It's was just Awesome!!!!11

 

אני חיכיתי שנה ליום הזה!

 

טוב.. אז הינה החלק הטוב!

תמונות (:

 

והמון תמונות!

 

 

זיקוקים! D:

 

עוד זיקוקים! DD:

 

יד של משהו?! נראה לי שזאת היד של הלית.. XD

 

עוד ^^

 

עוד.. ^^"

 

אין לי מושג מזה.. S:

 

זה.. זיקוקים.. נראה לי.. D:

 

וואו.. איזה יופי (:

 

חח.. גם זה יפה ^^

 

אלה החברות הלא שפויות שלי (:

קיי.. אז מימין לשמאל..

אלה, ירין, הלית, עומר הסנאית ורונקיפליץ!

 

אל תשימו לב אל הלית..!

 

רוני שמה לב למשהו XD

ועומר יצאה כאן קושקוש (:

 

אויי.. נכון שהן יצוריות חמודות??

 

 

ו.. זהו קופיפים!

 

 מי שמגיב מקבל אבטיחתפוחופלחשלתפוז D:

 

ביי

נכתב על ידי , 9/5/2008 14:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





915
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXxR.I.PxXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXxR.I.PxXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)