לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי לייק מדהימים!!!



Avatarכינוי:  דנה הפקצוצה!!

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2010


אוווו מה היה היווםם!

אני וןסופי לייק חברתי המהממת!!!!

גנבו את המפתח של הכיתה שלנו והזמנו את כול הבנים של השכבה (הכוסוניםם)

לכיתה ואמרנו להם ככה בתמורה ל אלף שקל לכול אחת אנחנו רוקדות לכם סתרפתיז ובעוד 50 אנחנו עושות אורגיייההה!

ומהה?!?!? הם הסכימווו!

כי לייק דהה זה תיכון כמה בנים יש שם!!??!

ואז נעלו תכיתה כי דהה הפסקה!! ואני וסופי התפשתנוו! התחלנו לרקודדד! וכול הבנים דוחפים לנווק כסף לכווסס לייק שוווה!

ואז הבנים ששילמו עוד עשינו טאורגיייה בכיתה ואזזז! ....לסופי בגלל ששני בנים דחפו לה לשני החורים וחזקק אז נקרעע לה קרום הבטוליןןןן!

אבל זה ההיה לקראת הסוףףף!!

ולפני כאילו התאונננה המאאגניבההה דחפו לייי ואזז יצאה להם שפייךךך ואת כול השפיך הם השפיכו לכוססס ושתיתי הכולל!

היה אחד שהשפיך לי לתוך הכוסס!

יוו אני עדיין הולכת עם רגליים פתותחותת כי דהה!

שויייי פתחו אותי....!

ועכשיווו! אני פסופי!!! קנינו בכסף בגדים וויברטורים שתיינו יושבות מול המחשב עם וויברטורים! אבל מסכנה סוף..

לייק כעבים! 12212

ועכשיוו 15:29 הזמנו את השכן שלי בן ה25 שבא להזדיין איתנו!!!

קוראים לו איציקק!

עכשיו הוא יכתוב...

איציק:שלום.....אני איציק...

אאהאהאה איזה מתוקקק עכשיו הוא שם על הזיין קונדוםםם אבל לפני זהההה!!!!

נמצוץ לו קצת!

ופעם הבאההה נשלך לכם סרטונים שלנווו!

בלי איציק כי הוא לא רוצה! :(((

נכתב על ידי דנה הפקצוצה!! , 10/1/2010 15:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת 14 של חברה ואני בשירותים :)


הייי מושיםםם!!!

אתמול חמישי היה לייק הלילה הכיי שווה באילתת!

תקשיבו לזהה!

היה לנו בשחבה יום הולדת לילדה 14!

מזל טובב סופיי!!

אז כאילו היה הכול טוב ואז כאילו אני שתיתי הרבה XL ולייק אניני חייבת להשתין~!

אף אחד לא יודעה איפו השירותים ואני כאילוו יווו פאק! התחלתי לחפשש ואז מצעתי שירותים ..

ושל הבנים היה קרוב נוו אז נכנסתיי !

ואת מי אני רואה שם?!?! הבן דוד בן ה 18 ל סופי! דין! ואני אומרת לוו הייי מאמי

ואני נכנסת לשירותים! ואז כשיצאתי הוא עדיין היה שם ליד הטא ואני לייק עם חצאית מיני לבנה.

התקופפתי כי נפל לי הטיק ואני עם חוטיני.

ואזז מה אני מרגישהה?@?@משהו חםם נוגעה לי בתחת!

ואז זה היה הכיפה של הזיין שלו!

ואני כולי מסמיקההה! והוא אומר בואי לשירותים!!

ואני לייק אוקייי..

ואז התחיל הכייףףף!

הוא ליקק לי שם ואני מצצתי לוו יווו לייק איזה כיףףף

וכמובן שאחרי זה יצאנו ובנתיים שהתייבש לי  כול הגוף הוא עשה לי נעים שם אוווו טובב ליי בייו מושים !

נכתב על ידי דנה הפקצוצה!! , 8/1/2010 16:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





141
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנה הפקצוצה!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנה הפקצוצה!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)