לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A girl, A gun, A ghost


Pumpkin Soup

כינוי:  Angel Suicide

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

אני שונאת אותך!


אני שונאת אותך!!!

 

אני שונאת את ה"הכל בסדר" שלך

אני שונאת את ההבעה שלך

אני שונאת את האדישות שלך

אני שונאת את העובדה שאתה לא אומר לי כלום ומצפה שאני אפתח אליך.

אתה מעצבן ומדכא אותי!

 

לא רוצה חגיגות לא רוצה סוף שבוע לא רוצה כלום!

 

כולכם לכו זדיינו!!!

 



נכתב על ידי Angel Suicide , 27/1/2009 20:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Pink - Sober


 

I don't wanna be the girl who laughs the loudest
Or the girl who never wants to be alone
I don't wanna be that call at 4 o'clock in the morning
'Cause I'm the only one you know in the world that won't be home

Ahhhh-Ahhh, the sun is blinding
I stayed up again
Oh, I'm finding
That's not the way I want my story to end

I'm safe up high,
Nothing can touch me
Why do I feel this party's over?
No pain inside
You're my protection
But how do I feel this good sober?

I don't wanna be the girl that has to fill the silence..
The quiet scares me 'cause it screams the truth
Please don't tell me that we had that conversation
'Cause I won't remember, save your breath 'cause what's the use?

Ahhhh-Ahhh, the night is calling
And it whispers to me softly, "come and play"
I am falling
And if I let myself go, I'm the only one to blame

I'm safe up high,
Nothing can touch me
But why do I feel this party's over?
No pain inside
You're like perfection
But how do I feel this good sober?

Comin' down, comin' down, comin' down,
Spinnin' round, spinnin' round, spinnin' round
Looking for myself,
Sober
Comin' down, comin' down, comin' down,
Spinnin' round, spinnin' round, spinnin' round
Looking for myself,
Sober

When it's good, then it's good
It's all good 'till it goes bad
'Till you try to find the you that you once had
I have heard myself cry, never again!
Broken down in agony
Just trying to find a friend
Ohhh

Whoahhh

I'm safe up high,
Nothing can touch me
Why do I feel this party's over?
Whoahhh
No pain inside
You're like perfection
But how do I feel this good sober?

Whoahhh

I'm safe up high, nothing can touch me
Why do I feel this party's over?
Why do I feel this party's over?
Whoahhh
No pain inside, you're like perfection
But how do I feel this good sober?

 

הייתי בת"א, קניתי דברים, אכלתי, שתיתי צחקתי והכי חשוב באמת נהנתי.

נכתב על ידי Angel Suicide , 12/1/2009 08:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"אהבתי נערה, וגם היא אהבה אותי, אבל נאלצתי לעזוב אותה."





It doesn't hurt me.
You want to feel, how it feels?
You want to know, know that it doesn't hurt me?
You want to hear about the deal I'm making.
You, (If I only could, be running up that hill)
You and me (If I only could, be running up that hill)

And if I only could,
Make a deal with God,
Get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
Be running up that building.
If I only could

You don't want to hurt me,
But see how deep the bullet lies.
Unaware that I'm tearing you asunder.
There's a thunder in our hearts, baby

So much hate for the ones we love?
Tell me, we both matter, don't we?
You, (If I only could, be running up that hill)
You and me (If I only could, be running up that hill)
You and me, won't be unhappy

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
Be running up that building.
If I only could


Come on, baby, come on, come on, darling,
Let me steal this moment from you now.
Come on angel, come on, come on, darling,
Let's exchange the experience

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
With no problems.

And if I only could,
Make a deal with God,
And I'd get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
With no problems.

If I only could, be running up that hill

אני מרגישה כל כך שונה מכולם.
the odd men out
לא כיף לי.
זה לא כי אני מבואסת או משהו,
אני לא מוצאת שום דבר משותף אם אף אחד.
אז קצת קשה לי,
אני מטיבעי נורא שקטה וביישנית.
וכשמעצבנים אותי או אומרים משהו לא במקום אני יענה
אין מה לעשות!
בקיצור, היה חרא של שנה חדשה.
עשיתי טעות ונסעתי עם האנשים הכי לא נכונים.

 


* מקום סוער רגשות,
שמחה ועליזות בכל מקום.
הרחק מכולם על נדנדה בודדה,
נערה בודדה ישובה מכוסה.
מכוסה בסמיכה האמורה לחמם,
אבל העצב מקרר אותה בכל זאת.
במקום רעש של צחוק רועם
שומעת בכי כואב.
פתאום, כאילו משום מקום
טיפה חמימה זלגה מעינייה של הנערה.
טיפה כה חמימה אך כה קרה.
כל השצחה ועליזות לפתע נפסקת,
מאות פרצופים מחוייכים מסתובבים ומביטים בילדה
המכוסה בסמיכה, ויושבת בשקא על נדנדה יחידה.
"מה קרה?!" כולם שואלים מופתעים,
איש לא מבין, היא מתגעגעת,
והנה מתחילה שנה חדשה,
עוד שנה בלעדיו. *


אתמול היה באמת נחמד.
אחרי שהוא הבין שהנובי גוד שלי היה גרוע!
הוא לקח אותי לאכול סושי, ואכלנו כל כך הרבה!
חשבתי שאני אתפגר :)
אבל היה טוב, הלכתי לישון עם חיוך וככה מחקתי את הנובי גוד שלי!

החלטתי דבר אחד נורא חשוב לשנה הקרובה!:
אני הולכת להראות נשית יותר!


כנראה אני כן רצת מתגעגעת למערכת יחסים... אני מוכנה לצעד הבא...
נכתב על ידי Angel Suicide , 2/1/2009 16:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





735
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel Suicide אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel Suicide ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)