לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Scream My Heart Out



יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 325554587 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008


 

אני כתבתי

ממ איך זה?

כשאני עוצמת את עיניי לשנייה לא יותר..
אני רואה את פנייך קשה לי לדבר..
נשארת בשקט ניזכרת בעבר..
שורפת את הזמן על דבר שניגמר..
מוצאת את עצמי מביטה בתמונות..
יושבת ובוכה על זכרונות..
ולא יודעת איך אפשר לתאר את חיי בלעדייך 3\>
קצת מוזר שאנחנו כבר לא ביחד..
לעבור ולהביט בעינייך וכבר לא לנשק את שפתייך..
כ"כ עצוב שאינלי אותך יותר :(
אמרת שבינינו זה לא יחזור עוד לעולם..
אבל תזכור שאותך אני אוהבת יותר מכולם.!
אז גם אם עכשיו מבחינתך אנחנו לא מכירים..
לא ישכח את מה שהיה בינינו לעולמים..
זה שובר את ליבי לחשוב שאולי תהיה עם אחרת..
בעיניי יש דמעות ומכאן רק רוצה ללכת..
האהבה שברה לי ת'לב..
אתה גורם לי להרגיש מזה כאב..
עשיתי טעות שלא תסלח לי עלייה בחיים..
ועכשיו אני יודעת שעל טעויות משלמים..

 

 

 

נכתב על ידי , 26/3/2008 17:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

שם : צליל

האם השם שלך הוא על שם מישה? ממ לא

האם תקראי לילדים שלך על שמך? לא נראה לי זה עלוב..
אם היית נולדת במין השני , איך היו קוראים לך? נראה לי שעמית 
אם היית יכולה להחליף שמות עם חבר , מי זה היה? כריס D:
אם תהיי מפורסמת , האם תנטשי את שם המשפחה שלך? לא נראה לי..

מין : נקבה.

רווקה? כה.

גיל : 14

מצבך החברתי : טוב XD

גובה : 1.67

צבע עיניים :  חום\ירוק

אוהבת אותו? יותר נכון אובססיבית אליו D:
צבע שער : חום ככה
צבע אהוב : ירוק ^ ___ ^
חיות מחמד? כלבה
מה העבודה שלך? בחופשים?

יש פירסינג?  גבה סיידליפ.
קעקועים? לא מתכוונת גם לעשות.
אובססיות? כתבתי קודם לא? הוא.

התמכרויות? עדשות!
האם את חיה את הרגע? לא יודעת זה מחשיל... XI

יש לך סודות? כמו כולם.
שונאת את עצמך? לא נראה לי.
האם את אוהבת את כתב יד שלך? כה.
יש לך הרגלים רעים? כמו כולם.
איזו מחמאה את מקבלת מרוב האנשים? "איזה שיער יפה יש לך

אם היו עושים סרט על החיים שלך , איך היו קוראים לו?חח נראה לי שפארק היורהה XD.
מה הפחד הגדול ביותר שלך? ג'וקים.

את יודעת לשיר? בערך.

האם את מתבודדת? ליפעמים
אם היית מישהו אחר , האם היית מתחברת עם עצמך? יכול להיות .
האם את פועלת בפזיזות? רוב הזמן כן .
האם יש משהו שמפחיד אותך או שאת שונאת בעצמך? שאני עושה דברים ולא חושבת על התוצאות גם הם כ"כ ברורות.
מה החולשה הכי גדולה שלך? יש מלא XD

מה החוזק הכי גדול שלך? אני אוהת להצחיק [: .
אם יכולת לשנות משהו אחד בעצמך , מה זה היה? אז ככה חח גוף צע שיער שפתיים

את חושבת שאת חזקה מבחינה ריגשית? יש מצב.
את חושבת שהחיים היו טובים עד עכשיו? היו נפילות אבל ככה זה.

מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? שתמיד לכול דבר יש סיבה.
יש לך ביטחון עצמי? תלוי.
לאיזה דמות בדיונית את הכי דומה?  סופר גירל?.

האם את מעשנת? לא .
בעניין על סמים? לא .
קוראת עיתון? מעריב לנוער ? ראש 1 ? חח לא D:

מתפללת? לא .
הולכת לבית כנסת? לא .
מדברת עם זרים? מידי פעם .
ישנה עם בובות פרווה? אולי. XD

יוצאת לטיול בגשם? יש גשם באילת? XD .
מדברת עם אנשים למרות שאת שונאת אותם? אולי.
נוהגת? לא .
אוהבת לנסוע מהר? יאפ .
אוהבת את הקול שלך? קצת ... .
 

כן או לא


יצאת מהמדינה? כן .
אכלת משהו שגרם לך להקיא? כן.

היית מאוהבת? ככן =\

היית על סמים? לא .
שחית בעירום? למה נראה לכם?.

היה לך מקרה חירום רפואי? לא.

עברת ניתוח? לא .

ברחת מהבית? לא.

חטפת מכות? לא.
החטפת מכות למישהו? חח כן

התחילו איתך?  כן .
היית על במה? בערך.

ישנת מחוץ לבית? כן .
נשארת ערה כל הלילה? כן .

לא אכלת יום שלם? כן  .
דיברת בטלפון כל הלילה? כן .
ישנת עם מישהו מהמין השני בלי סקס? לא שזכור לי

ישנת כל היום? כה.
הרגת מישהו? לא .
חשבת שאת משתגעת? מאוד .
בגדו בך? לא.
היה לך חלום שהתגשם? כן.

עברת על החוק? אולי .
פגשת מישהו מפורסם? כן מלא
הרגת חיה בטעות? נמלה ? XD .
הרגת חיה בכוונה? נמלה ? XD .
סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות? כן.. קורה לי הרבה.

היית ברדיו , טלוויזיה? יאפ ששטוס חחחחח לפני 3 שנים

היתה לך התמוטטות עצבים? ככככן.
קפצת בנג'י? לא .
היה לך חלום שחזר כמה פעמים? כן .


האם את מאמינה


באסטרולוגיה? כן.

בקסם? לא .
באלוהים? ברור .
בשטן? כה.

בסנטה קלאוס? לא.
ברוחות? כן .

בפיות? כן . XD

במזל? לפעמים .
באהבה ממבט ראשון? כן, מנסיון אישי.

במכשפות? לא .

האם את מבקשת משאלה כשכוכב נופל? כן .
באמונה המסורתית של גן עדן וגיהנום? מאוד .
את מאמינה בגלגול נשמות? כן .
יש לך חברים הומואים לסביות? לא מודעת לכך  .
מי החבר הכי טוב שלך? כולם צבועים בסופו של דבר D:
מי הבן אדם שיודע הכי הרבה עליך? ג'ניפר

מה העצה הכי טובה שמישהו נתן לך?  "לא משנה מה את עושה תעשי את זה בדרך שלך." 

איזה חברים


את מכירה הכי הרבה זמן? גלי וליאורי
הכי מעט זמן? יש המון כאלה.
הכי מצחיק? ניב.

הכי מוזר? כל הפריקים מהשכבה שלי.
הכי חכם? אדם.
הכי רועש? מאור שלומי וניב, פשוט היפרקטיבים.. XD .
האם חשבת פעם על לעשות סקס עם חברה טובה שלך? חח ממש לא . XD

מי מקשיב לבעיות שלך? הכרית שלי חח.
עם מי את רבה הכי הרבה? אחותי.

האם את תמיד מרגישה שמבינים אותך? לא ממש.
האם את סומכת על אחרים בקלות? לא .
האם החברים שלך מכירים אותך? רק 2 חברות מריכות אותי ממש טוב [=
האם את מתייחסת לאהבה כאל טעות? לא נראה לי כי מה שאמור לקרות יקרה.


מי היה האדם האחרון


שרצית להרוג? פלג.
שצחקת עליו? פלג XD

שהלכת איתו לקניות? אחותי .
ששבר את הלב שלך? חסוי XI
שאיכזב אותך? שלומי.
שגרם לך לבכות? הוא.
ששימח אותך? אוראלי.
שדיברת איתו בטלפון? אוראלי.
שראית? אחותי .

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/3/2008 17:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

נכתב על ידי , 26/3/2008 16:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




Image Hosted by ImageShack.us

 


Image Hosted by ImageShack.us

My name is Tzlil
Eilat
Smile to the world
and the world will smile to
you ^_^

 

 

 


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us 

 

 

 

So, so you think you can tell
Heaven from Hell
Blue skies from pain
Can you tell a green field
From a cold steel rail
A smile from a veil
Do you think you can tell
And did they get you to trade
Your heroes for ghosts
Hot ashes for trees
Hot air for a cool breeze
Cold comfort for change
Did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage

How I wish
How I wish you were here
We're just two lost souls swimming in a fish bowl
Year after year
Running over the same old ground
What have we found
The same old fears
Wish you were here
Image Hosted by ImageShack.us 

 

קשה להיות אמיתית, עולם של מלא מזויפום \=


נכתב על ידי , 26/3/2008 15:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





112
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxTzlil MedalsyXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxTzlil MedalsyXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)