לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power." - Oscar Wilde.

כינוי: 

מין: זכר

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

זמן שאול


שבת שלום לקוראות המסורות,

 

זוהי תזכורת לכך שהבלוג הזה ירד מהרשת בעוד שמונה ימים יחד עם ישראבלוג.

עוד לא החלטתי האם והיכן יהיה לו בית חדש, לכן בינתיים אני ממליץ לכן:

 

  1. לגבות את הסיפורים האהובים עליכן (או את הבלוג כולו, בעזרת הכלי הייעודי)
  2. לנצל את השבת בשביל סשן קריאה חוזרת אינטנסיבי

לאורך שנותיו, הבלוג הזה שימש במספר תקופות כבית לפריקת הדחפים המיניים שלי, מרחב בטוח לנסות דברים מסוכנים בלי חשבון וללכת עד הסוף עם פנטזיות פרועות. היה כיף מאוד, ונהניתי מהתגובות שלכן. עשו לי אורגזמות נעימות מאוד. אני מקווה שגם אתן נהניתן.

 

אני לא יודע מתי אני ארצה לכתוב סיפורים אירוטיים שוב, אבל הנסיון מלמד שזה עניין של זמן. עם הגיל האינטליגנציה המינית שלי מתפתחת ויחד איתה הכתיבה משתנה. זה אולי יקרה בקרוב, אולי רק עוד כמה שנים, אבל בסופו של דבר זה יקרה.

 

אם אני אפתח בלוג חדש לפני שישראבלוג ייסגר, אשים פה קישור. ליתר ביטחון, מי שרוצה להתעדכן מוזמנת לכתוב לכאן: [email protected]

 

 

נכתב על ידי , 23/12/2017 10:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





84,522
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFiction אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fiction ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)