לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Quest

מסע אל מימוש עצמי, שלמות פנימית ושקט נפשי. מסע אל עבר אהבה, תואר שני, העבודה המושלמת.

כינוי:  רוג

בת: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

שיעמום


האמת? כבר שכחתי שיש לי כאן בלוג(:

ולשם שינוי אני פה פשוט כי..

אמ.. משעמם לי.

 

לא יאומן, אבל מסתבר שייתכן..

 

למה לשם שינוי ולא יאומן?

כי ב... כמה? 6 שנים האחרונות לערך

אני יכולה לספור על כף היד את הרגעים בהם חשתי שיעמום פשוט כי לא היה לי משהו לעשות.

כלומר, יש המוןןן רגעים משעממים בחיים, כשאתה שומע הרצאה משעממת, קורא משהו משעמם וכו

אבל להשתעמם כשאין לך משהו על הראש? וכשלא מדובר בשבת? וכשיש לך מרץ?

ספור על היד..

 

איך הגעתי למצב הזה??

אחרי לימוד אינטנסיבי בחודשים יולי-אוקטובר, והגשת הסמינר האחרון בשבוע שעבר,

ובנוסף מציאת עבודה טובה ודירה, אני סוג של אמורה לנוח על זרי דפנה..

יש עוד חודש לסוף הסמסטר האחרון שלי בלימודים

כך שעד למטלות הלימודים הבאות (שתי עבודות אחרונות בהחלט) יש דיי הרבה זמן..

ועיקר עיסוקי בזמן האחרון הוא ענייני הגשת הבקשות לתואר שני,

אך כיוון שעדיין לא נפתחה ההרשמה, מדובר בהתעסקות מינורית יחסית..

 

אז.. משעמם לי, ועדיין לא בא לי לישון

ועדיין אין לי חבר כדי להשתעמם איתו יחד

אז אני משתעממת אתכם..

 (:

נכתב על ידי רוג , 7/1/2009 23:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





264
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)