לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהמהמה תפוח אדמה


דמיונות חלומות חוויות מחשבות

Avatarכינוי:  Alef*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

3/2012

נמאס לי-דייט חמשת הטעויות



פאב "הגמד", מוצ"ש.


אני יושבת על הבר.


"ראיתי שהסתכלת עליי כל הערב"


האמת שלא, אבל נזרום עם הבחור.


"איך קוראים לך?"


"א', איך קוראים לך?"


"ע"ר. את קיבוצניקית במקרה?"


"כן! איך ידעת?"


"כי גם אני קיבוצניק, את יודעת, קיבוצניק תמיד מזהה
קיבוצניק"


"זה גם נכון..."


"שומעת אני צריך לזוז, יש מצב לקבל את המספר שלך?"


"אממ..סבבה"


 


כל השבוע מדברים, מסתמסים.


יום רביעי חוזרים הביתה מהצבא, קובעים דייט.


טעות מס' 1: הבחור מאחר לי בשעה.


"איפה היית?? התייבשתי פה"


"את לא מבינה! בדרך חזרה התפוצץ צינור מים בת"א וכל הכביש
הוצף!"


לא האמנתי לו, אבל בסוף ראיתי בחדשות שזה אכן קרה. פאדיחה.


טעות מס' 2: הולכים לפאב שבו הכרנו שבוע לפני.(כי יש לי קטע של לא
לאכול לפני בחורים)


שיחה יבשה, הבחור אדיש ונראה משועמם.


"סיימתי את הבירה, אני מזמינה חשבון"


טעות מס' 3:הבחור משלם רק על עצמו.


טעות מס' 4: לא הבאתי מספיק כסף.


"זה בסדר אני אשלם עלייך..."


 


אוטו, מגרש חניה של הפאב


"וואי אני מה זה עייפה...אתה יודע איפה המקום שאני גרה
נכון?"


"כן כן הייתי שם פעם..."


 


אוטו, מגרש חניה לפני הדירה שלי


הבחור מכבה את האוטו מוציא את המפתחות


"מה אתה עושה?"


"בא אלייך לדירה"


"לא אתה לא"


"כן אני כן"


טעות מס' 5: הוא עלה אליי לדירה.


 


 


 


ועל זה רק נותר בפי שילוש המילים:


WHAT- THE- FUCK?!


WHAT THE FUCK?! א': למה לעזעזל אתה מזמין את עצמך אליי לדירה אחרי דייט ראשון


WHAT THE FUCK?!  ב': למה לעזעזל נכנעתי והסכמתי


WHAT THE FUCK?! ג':
ליטרלי, WHAT THE FUCK?!, אחי, זה היה גרוע ברמות.


 


אז למה נמאס לי? (ראה כותרת)


א', נמאס לי שגברים רואים בי רק זיון ולא מערכת יחסים עם עתיד


ב' נמאס לי שאני נכנעת לסקס כל הזמן! ולהגנתי אני אומר שעניין הסקס קורה
לאחר שאני מנסה להכיר את הבנאדם ולהוביל את העניין למשהו לא מיני.


 


מסקנות מ"נמאס לי א'":


1.אני כנראה לא מספיק מעניינת


2.כי אני מעשנת?


3. אולי כי אני גרה לבד?


4.כי חושבים שבגלל שאני צעירה כל מה שאני רוצה זה להשתכר
ולהזדיין


5.כי אני כנראה ממש סקסית


 


מסקנות מ"נמאס לי ב'":


1.אני ממש אוהבת סקס


2.גיליתי שזה טוב לי לעור הפנים


3.ומרזה ממש


 


מסקנות כלליות והחלטות לעתיד:


1.לא לשכב עם אף אחד שלא הייתי איתו בקשר לפחות חודש


2.להפסיק להכיר בנים בפאבים ומועדונים


3.לזרום עם מישהו במזמוזים במועדון זה בסדר!


4.קצת לצאת מהקופסא ולהכיר גברים שדווקא חשבתי שהם לא
מתאימים לי (ערסים!)


5. לשחק אותה קשה להשגה


6.להפסיק לרקוד כמו שאני אוהבת (נראה לי שזה החלק שיהיה
לי הכי קשה, אני הכי אוהבת לרקוד בעולם)


 


אח, תסביך.

(ד"א- הסיפור למעלה הוא דווקא אמיתי לצערי)


נכתב על ידי Alef* , 12/3/2012 01:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlef* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alef* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)