לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהמהמה תפוח אדמה


דמיונות חלומות חוויות מחשבות

Avatarכינוי:  Alef*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2012

בא לי לספר לכם על היום שלי


לא יום מעניין במיוחד
קמתי בבוקר(צהריים)
היה לי שיעור נהיגה לפני טסט נ ו ר א י
לא הייתי מרוכזת בשיט
המורה שלי אשכרה כמעט העיף לי סטירה
אחר כך הוא גם שלח לי אסמסים זועמים
כנראה באמת אכפת לו ממני :>
אז הלכתי לבית של אמא שלי להכין שניצל וברוקולי
הייתי הפסקת חשמל רק במטבח, כל הזין.
ובעקבות זה כמעט התפוצצה עליי מנורת פלורסנט
אחרי שנמוגה התקוה לארוחת צהריים
הלכתי עם אח שלי לטיול עם הכלבה שלו
קיימנו שיחת נפש, כפרעליו
הלכתי לדירה, עליתי על מדי ספורט
יצאתי להליכה
אפילו יש לי פצעים מהנעליים החדשות
התחרטתי על כל רגע
חזרתי, אכלתי, התקלחתי
ראיתי סרט
נרדמתי באמצע
חברה שלי העירה אותי
אכלתי תמרים לחים
ועכשיו אני פה
כבר ציינתי שמחר אני צריכה לעלות לבסיס?
אגב בסיס, היום אני בדיוק בהריון עם השחרור שלי :)
(נשארו לי 9 חודשים בצה"ל, כאילו)

מסקנות היום:
-אח שלי שכנע אותי לא לצאת עם קצין
-אני מאוהבת בקולות שסנוקי עושה
-אני רעבה
-אני צריכה עוד נעליים
-לא הייתי בפאב שלי כבר 3 ימים!!! אני צריכה בירה לדם, געגועים 3>



 
gotta love stupid cats.

ד"א מה הקטע של כל הבנות שמנהלות יומן אוכל בישרא
אוכל זה טובבבבבב למי אתן דופקות חשבון?!

נכתב על ידי Alef* , 17/10/2012 01:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlef* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alef* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)